Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ik wil de titel weten van de track beginnend op 01:06:00. 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zet je 3 Qult setjes op HT, vergeet je de vetste!
Er zijn er maar vijf, dus welke ben ik vergeten?Stinkjanus wrote:Zet je 3 Qult setjes op HT, vergeet je de vetste!
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
View on SoundCloudhoebedoelje wrote:Er zijn er maar vijf, dus welke ben ik vergeten?Stinkjanus wrote:Zet je 3 Qult setjes op HT, vergeet je de vetste!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die staat in de hardtrance sectie samen met die van A*S*Y*SStinkjanus wrote:View on SoundCloud
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Ik vond het al zo raar dat hij 5 zei. Wat Geck-E draaide kan je toch niet echt hardtrance noemen eigenlijk? Zit wel het een en ander tussen, maar je vindt ook electro, techno, Acti's subground, Skrillex dupstep en drum n bass. Voor de rest +1 voor de upsbRt_ wrote:Die staat in de hardtrance sectie samen met die van A*S*Y*SStinkjanus wrote:View on SoundCloud
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nee, is ook zo. Daarom dat die sectie ook veranderd gaat worden naar HarddanceStinkjanus wrote:Ik vond het al zo raar dat hij 5 zei. Wat Geck-E draaide kan je toch niet echt hardtrance noemen eigenlijk? Zit wel het een en ander tussen, maar je vindt ook electro, techno, Acti's subground, Skrillex dupstep en drum n bass. Voor de rest +1 voor de ups