Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Er is nog een mogelijkheid. Misschien wordt alles centraal door ticketonline geregeld, maar verloopt de verkoop via de sites van de evenementen en organisaties zelf. Dit zou goed kunnen als voor TO de serverkosten te hoog waren of als de organisaties liever alleen hun eigen merk op de tickets en ticketsite zien. TO heeft dan een script voor q-dance.nl, b2s.nl, die dan op hun site komt, en daarna de gegevens doorgeeft aan TO, die het verder verwerkt.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 21 days ago
ff een andere vraag...
Als je dan kaartjes koopt op de Qdance website voor een huge feest als Defqon ofzo, krijg je dan zoeen gay e-ticket of wel een ekte ekte?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Qz. wrote:ff een andere vraag...
Als je dan kaartjes koopt op de Qdance website voor een huge feest als Defqon ofzo, krijg je dan zoeen gay e-ticket of wel een ekte ekte?
Alsof iemand dat al weet :-/ ik gok op e-tickets, die overigens niet gay zijn, omdat je ze niet kwijt kunt raken. Als je m aan je muur wil hangen print je m nog een keer uit, of koop je een van de vele merchandise items die beschikbaar zijn aan de q-dance stands, om te bewijzen aan je matties dat je er ekt bent geweest.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Of je koopt een ticket via eventtravel, dan krijg je en eqte kartonnen kaart.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dakpan wrote:Of je koopt een ticket via eventtravel, dan krijg je en eqte kartonnen kaart.
Neuh hoor, met Qlimax kreeg ik gewoon een e-ticket toegestuurd bij de post.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie wrote:
Dakpan wrote:Of je koopt een ticket via eventtravel, dan krijg je en eqte kartonnen kaart.
Kreeg met Q-Base een echt ticket.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Boeiend wat je krijgt ?

E-ticket vind ik het fijnst, hij staat in je mail en je kan hem gewoon uitprinten wanneer je wilt :D
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Dakpan wrote:
dawasiknie wrote:
Kreeg met Q-Base een echt ticket.
Ja ik met eventtravel vorig jaar Q-base ook echte kaartjes!
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
7 Q's gehad maar nog nooit echte kaarten gehad -.-
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik 5, ook alleen maar e-tickets...
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Tactische zet, misschien dat dan die schandalig hoge bespreekkosten dan eens omlaag gaan!!

Wat ik ervoor krijg, echt kaart of e-ticket maakt me geen reet uit, als ik maar binnenkom ^^
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Milán wrote:Tactische zet, misschien dat dan die schandalig hoge bespreekkosten dan eens omlaag gaan!!

Wat ik ervoor krijg, echt kaart of e-ticket maakt me geen reet uit, als ik maar binnenkom ^^
Dat is inderdaad het belangrijkste. :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Milán wrote:Tactische zet, misschien dat dan die schandalig hoge bespreekkosten dan eens omlaag gaan!!

Lijkt mij wel leuk om gewoon een echt ticket te hebben. Is leuk om bij te houden.
Donateur
last seen Oct 2017
Khadber wrote:

Lijkt mij wel leuk om gewoon een echt ticket te hebben. Is leuk om bij te houden.
Die wordt toch gewoon ingenomen aan de ingang?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Milán wrote:
Khadber wrote:

Die wordt toch gewoon ingenomen aan de ingang?
Ja, maar die schijn je ook terug te kunnen vragen aan het eind. Wat jammer is, want een a4tje is niet zo speciaal. Een ticket is wel leuk om als herinnering te hebben vind ik.
Donateur
last seen Oct 2017
Huh echt waar? :huh: Krijg je dan zomaar een kaartje terug of echt degene van jou?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Milán wrote:Huh echt waar? :huh: Krijg je dan zomaar een kaartje terug of echt degene van jou?
Teminste het schijnt te kunnen, bij grotere events dan. Ik weet niet of dat ook bij Q-Dance is, want ik hoef niet persé een random a4tje terug. Maar echt een kaartje bij je houden is wel leuk vind ik!
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
denk dat je gewoon een kaartje terug krijgt.
zou te veel zijn om 40 000 kaarten te bewaren op naam zodat mensen ze erna terug kunnen krijgen.
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Die server zal een gezellige dag hebben, op het moment dat de kaarten voor Defqon worden vrijgegeven :)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Khadber wrote:
Milán wrote:Huh echt waar? :huh: Krijg je dan zomaar een kaartje terug of echt degene van jou?
Teminste het schijnt te kunnen, bij grotere events dan. Ik weet niet of dat ook bij Q-Dance is, want ik hoef niet persé een random a4tje terug. Maar echt een kaartje bij je houden is wel leuk vind ik!
Je kan ook de timetable die je krijgt bewaren, en natuurlijk het boekje dat het meestal aan het eind van zo'n feest krijgt.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Weet iemand hoeveel kaartjes je tegelijk kan kopen? ivm InQontrol zaterdag?
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Kepro wrote:Weet iemand hoeveel kaartjes je tegelijk kan kopen? ivm InQontrol zaterdag?
Ik vraag het me ook af, bestel ook gelijk voor meerdere mensen.
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
online now
Mol wrote:
Kepro wrote:Weet iemand hoeveel kaartjes je tegelijk kan kopen? ivm InQontrol zaterdag?
Ik vraag het me ook af, bestel ook gelijk voor meerdere mensen.
Zie je zaterdag wel. In Qontrol kaartverkoop gaat niet zo hard. Je hebt zat tijd :)
M
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2009
last seen Sep 2012
Iemand die net als mij problemen heeft op de nieuwe Q-dance site?

Hoe ik er ook heen ga, hij verspringt naar de mobiele versie(voor telefoons) als ik dan op ga naar full q-dance site druk doet ie niets.
ook als ik via google erheen ga of wat dan ook doet hij dat. Op elke andere pc waar ik opzit
doet hij het wel normaal. Best kut :x