Active topics in Andere muziek
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nice! 
Noisecontrollers & Showtek - Loose (Tiësto Remix) 
Vind deze eigenlijk vetter klinken dan t origineel.
En ik vind het nog steeds jammer dat Tiesto trance nu voorgoed gedag heeft gezegt.
En ik vind het nog steeds jammer dat Tiesto trance nu voorgoed gedag heeft gezegt.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is toch al een paar jaar ondertussen hoor haha. Ik vind het niet erg. Vind de nieuwe Tiesto ook goed (de oude ook)Koelkast wrote:Vind deze eigenlijk vetter klinken dan t origineel.
Ja zo bedoelde ik het ook.
Ben nooit fan geweest van de mainstream house, en pas sinds een aantal jaar echt trance gaan luisteren, dus vandaar dat ik het jammer vind dat hij, nu ik meer interesse in trance heb gekregen, er compleet mee gestopt is.
Ben nooit fan geweest van de mainstream house, en pas sinds een aantal jaar echt trance gaan luisteren, dus vandaar dat ik het jammer vind dat hij, nu ik meer interesse in trance heb gekregen, er compleet mee gestopt is.
Klinkt als een lekker plaatje, maar was het niet Showtek dat tegenwoordig een (groot) deel van Tiesto's platen maakt.. Dus eigenlijk een eigen remix..?
-
KHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
wowwww nice!!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Mijn god wat een troep.. Bliepjeshouse..
Ik vind de trance-tiesto ook beter maar die zal wel nooit meer terugkomen haha.
Ik vind de trance-tiesto ook beter maar die zal wel nooit meer terugkomen haha.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Chukkels wrote:Noisecontrollers & Showtek - Loose (Tiësto Remix)
really ? br0n of iets?Wesz91 wrote:Klinkt als een lekker plaatje, maar was het niet Showtek dat tegenwoordig een (groot) deel van Tiesto's platen maakt.. Dus eigenlijk een eigen remix..?
Showtek heeft Maximal Crazy gemaakt en ze doen verder ook producties voor grote namen. Zal is even zoeken waar ik dat gelezen had 
http://www.electronicaoasis.com/intervi ... ew-showtek
http://www.electronicaoasis.com/intervi ... ew-showtek
http://www.2-dutch.com/artist/6/showtek.htmlShowtek: We already co-produced more tracks with Tiësto (Maximal Crazy & Tornado together with Steve Aoki)
Samen gemaakt met dusIn 2011 they start co-producing music with an icon in EDM, that doesn't come any bigger then fellow Dutch man, Tiësto.
dus wie weet is dit eigenlijk Noisecontrollers & Showtek - When The Beat Drops (showtek Remix)
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
showtek had ook op hun facebook gezet dat ze een track voor chris brown(?) of voor zo'n andere rap n*g*r hebben geproduceerd.. wist eigenlijk nooit dat ze ook tracks voor tiesto maakte, verbaasd me erg
-
A
Neger!tijntjuh120 wrote:n*g*r
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Walt produceert ook altijd mee met Marcel Woods (weet niet of dat nog steeds is overigens)tijntjuh120 wrote:showtek had ook op hun facebook gezet dat ze een track voor chris brown(?) of voor zo'n andere rap n*g*r hebben geproduceerd.. wist eigenlijk nooit dat ze ook tracks voor tiesto maakte, verbaasd me erg
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013