Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
lekker duister deze plaatjes erg leuk gr.
Bvd.
Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
okthxbbXtD wrote:Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
Bvd.
jongu JesseXtD wrote:Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
Bvd.
Uhh nee? Dat heet dezelfde mening delen en op industrial gebied vind ik niet zoveel mooi, dus dat valt reuze mee.kaboem wrote:jongu JesseXtD wrote:Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
Bvd.
Ik heb het over forbidden phobia en intervention die alles mooi vinden wat een ander ook mooi vindt gr.
snap ik nooit he, als ik het dan anders verwoord dan word het ook niet goed gevonden door kaboem... hmmm wat is dan handig.om te zeggen? alles is lelijk slecht en herrie?kaboem wrote:jongu JesseXtD wrote:Inderdaad. Jongens, allemaal stoppen met deze muziek leuk vinden, die is alleen voor Daniel.kaboem wrote:Ah de meelopers zijn er nog steeds.
Bvd.
Ik heb het over forbidden phobia en intervention die alles mooi vinden wat een ander ook mooi vindt gr.
Nou en.. het valt mij meer op dat jij je daar zo druk over maakt..kaboem wrote:Nee hoor het valt gewoon op dat jullie altijd dezelfde mening als anderen hebben.
Zou jij niet meer op mij willen reageren.Broken Balance wrote:Nou en.. het valt mij meer op dat jij je daar zo druk over maakt..kaboem wrote:Nee hoor het valt gewoon op dat jullie altijd dezelfde mening als anderen hebben.
true that, veel mensen delen over een track dezelfde mening, goed of niet goed dus ja kan kloppen dat ik ook een mening van iemand anders deel.Broken Balance wrote:Nou en.. het valt mij meer op dat jij je daar zo druk over maakt..kaboem wrote:Nee hoor het valt gewoon op dat jullie altijd dezelfde mening als anderen hebben.
en waar slaat dat op?Dakpan wrote:Gaan jullie anders even lekker huilen in een Angerfist topic ofzo.
Nee dat zou ik niet willen, volgende vraag..kaboem wrote:Zou jij niet meer op mij willen reageren.Broken Balance wrote:
Nou en.. het valt mij meer op dat jij je daar zo druk over maakt..
Gr.
Is goed, maak jij hem aan?Dakpan wrote:Gaan jullie anders even lekker huilen in een Angerfist topic ofzo.