Necromancy is erg dik
Andere twee doen me echt vrij weinig. De kicks blijven erg zwak 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Mistress toch wel mijn favoriet bij deze release. 
-
LHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2012
- last seen Jun 2018
Ravage toch wel de dikste track uit de release!
Misstress een zeer goede tweede.
Necromancy heeft mij tot nu toe nog niet zo heel erg weten overtuigen.
Al met al een dikke release die er aan gaat komen. Wel mogen de beste gasten een beetje hun sound hier en daar een beetje vernieuwen.
Met name de kicks kunnen wat afwisselender. Niet dat deze kicks niet goed zijn(ze zijn bruut), maar het begint toch wel meer op elkaar te lijken. Wat wel jammer is, als je zulke knalplaten hebt gemaakt.
Hierdoor verliezen de bazenplaten toch ook een beetje hun originaliteit. Beetje vernieuwing mag op zn tijd dus wel. Zolang deze gasten maar goede producties leveren en niet kiezen voor een (standaard/toegankelijkere)mainstreamsound, moet dit wel goedkomen
Misstress een zeer goede tweede.
Necromancy heeft mij tot nu toe nog niet zo heel erg weten overtuigen.
Al met al een dikke release die er aan gaat komen. Wel mogen de beste gasten een beetje hun sound hier en daar een beetje vernieuwen.
Met name de kicks kunnen wat afwisselender. Niet dat deze kicks niet goed zijn(ze zijn bruut), maar het begint toch wel meer op elkaar te lijken. Wat wel jammer is, als je zulke knalplaten hebt gemaakt.
Hierdoor verliezen de bazenplaten toch ook een beetje hun originaliteit. Beetje vernieuwing mag op zn tijd dus wel. Zolang deze gasten maar goede producties leveren en niet kiezen voor een (standaard/toegankelijkere)mainstreamsound, moet dit wel goedkomen
Alle 3 heel erg lekker!
Persoonlijk vind ik Mistress de beste van de 3!
word zeker aangeschaft
Persoonlijk vind ik Mistress de beste van de 3!
word zeker aangeschaft
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Mistress & Necromancy erg dik!! 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Hele dikke release! 
Mistress trekt me niet zo. Ravage is erg lekker
Necromancy is duidelijk de beste van deze release
Heerlijk nummer!
En tja, wel een beetje jammer dat die kicks hetzelfde zijn, ookal zijn ze lekker
En tja, wel een beetje jammer dat die kicks hetzelfde zijn, ookal zijn ze lekker
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Hebben hebben hebben alle 3
Enige minpunt is die screeches van Ravage en Necromancy, die lijken wel erg veel op elkaar!
Enige minpunt is die screeches van Ravage en Necromancy, die lijken wel erg veel op elkaar!
Weinig bijzonders.
Hoor in alle drie de tracks zo ongeveer dezelfde sound met éénzelfde kick.
Had wat meer gevarieerd mogen zijn vind ik persoonlijk.
Ravage is toch wel de vetste
Mistress ook best vet maar necromancy doet me niet zo veel
Maar Immortal blijft toch hun beste
Mistress ook best vet maar necromancy doet me niet zo veel
Maar Immortal blijft toch hun beste
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Screeches in Ravage
Goede release, maar niet heel erg bijzonder.
Goede release, maar niet heel erg bijzonder.
Ravage had heel vet kunnen zijn, maar ik vind de kicks helaas niet zo lekker. Wel een dikke track verder, die anderen doen me niet zo veel.
De producties van S&I's weten me vooralsnog niet erg te pakken, ik vind Payne dan nog het vetst en dat was een free geloof ik
De producties van S&I's weten me vooralsnog niet erg te pakken, ik vind Payne dan nog het vetst en dat was een free geloof ik
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
mistress
goeie release 
Mistress is het beste nummer van de 3.
Heerlijk in te mixen ook
!
Heerlijk in te mixen ook
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Necromancy is heeeeel erg vet, Mistress is ook lekker maar Ravage vind ik vrij zwak. Erg simpel nummer.
Toffe release, Ravage met stipt op nr 1
. Die screeches
.
Dit, plus vind het ook maar weinig bijzonders.Piaaa wrote:Weinig bijzonders.
-
H
- 5 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Super lekker vooral mistress zo hoor je hardstyle te maken headhunters wildstylez hier kunnen jullie wat van leren!
-
P
Is dit nog steeds hardstyle of is het hardcore? Niet lauw in ieder geval, echt te hard man
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ben jij ons aan het trollen?PeterJ1998 wrote:Is dit nog steeds hardstyle of is het hardcore? Niet lauw in ieder geval, echt te hard man
Of meen je het?
Want wat bedoel jij met lauw?
En het verschil tussen Hardcore & Hardstyle is voornamelijk Distortion en uiteraard de BPM.
-
P
Ow ik dacht qua hardheid man! nou dat ik het niet lauw vind dus.frankhardenberg wrote:Ben jij ons aan het trollen?PeterJ1998 wrote:Is dit nog steeds hardstyle of is het hardcore? Niet lauw in ieder geval, echt te hard man
Of meen je het?
Want wat bedoel jij met lauw?
En het verschil tussen Hardcore & Hardstyle is voornamelijk Distortion en uiteraard de BPM.
maar in ieder geval bedankt voor de tip
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Alsof dit nog niet duidelijk genoeg is. :")frankhardenberg wrote: Ben jij ons aan het trollen?