Related topics
- View the latest post: Noxiouz & Jur Terreur - Baddest Motherf#ckers (2021 Edit) (Unlocked Edit)
- View the latest post: Johnny Napalm & SRF - Say What (Napalm Free 004)
- View the latest post: Hyrule War Ft. Johnny Napalm - Sherlock (Napalm Free 002)(Update 20-12-2012)
- View the latest post: Johnny Napalm Ft. Hyrule War - Basement Trumpet (Napalm Free 003) (Update 20-12-2012)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2012
- last seen May 2014
Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
-
A
*kuch* HeadhunterzHE-Fan wrote:. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
haha als je je druk gaat maken over artiestnamen, titels of songteksten kan je maar beter een ander muziek genre zoeken..HE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
HE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
Hahaha sjongejonge.
Opmerking van het jaarHE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Dit is nog meer iets voor eigen productie topic denk ik?
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2012
- last seen May 2014
the best thing I've heard so farHE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
Inhoudelijk: beetje saaie track. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Er zijn ook heel veel mensen van de Ran-D gesprongen hoor..
Hoezo dat dan?sjeeks wrote:haha als je je druk gaat maken over artiestnamen, titels of songteksten kan je maar beter een ander muziek genre zoeken..
Dat is toch iets heel anders? Door een hoofdjager zijn toch niet tien zo niet hondderduizenden, zo niet miljoenen mensen omgekomen? Je noemt jezelf toch ook niet gaskamer?Almighty wrote:*kuch* HeadhunterzHE-Fan wrote:. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
Hij heet Ran-D omdat hij in het echt Randy heet, en zo vond hij het vetter klinken.PierrePruuk wrote:Er zijn ook heel veel mensen van de Ran-D gesprongen hoor..
Maar goed ieder zijn mening. Ik zou zelf deze naam niet snel kiezen.
Terroristische organisaties die Bioweapons gebruiken kan natuurlijk ook niet
Mensen die in hoogspanningskabels zijn omgekomen door High Voltage
Niet teveel achter je computer zitten, dan krijg je een Seizure...
Genoeg mensen opgeblazen door TNT in Italië
Allemaal maar verbannen die namen!
Mensen die in hoogspanningskabels zijn omgekomen door High Voltage
Niet teveel achter je computer zitten, dan krijg je een Seizure...
Genoeg mensen opgeblazen door TNT in Italië
Allemaal maar verbannen die namen!
Last edited by Basscow on 13 Nov 2012 19:30, edited 1 time in total.
Dat is iets uit het geloof van grieken die al meer dan 2000 jaar geleden leefden, niet iets wat werkelijk gebeurd is.Taxi wrote:Tartaros
Ja maar het is waar, dat staat geschreven.HE-Fan wrote:Dat is iets uit het geloof van grieken die al meer dan 2000 jaar geleden leefden, niet iets wat werkelijk gebeurd is.Taxi wrote:Tartaros
Is dit een track?Parvuz wrote:Inhoudelijk: beetje saaie track.
Gast, je heet zelf HE-fan, waarbij HE een veelgebruikte, Engelse afkorting voor High Explosive is.HE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
Haha xD laten we hierover ophouden het heeft geen zin. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik de naam eigenlijk niet vind kunnen.Meph0 wrote:Gast, je heet zelf HE-fan, waarbij HE een veelgebruikte, Engelse afkorting voor High Explosive is.HE-Fan wrote:Best wel lekkere track. Alleen eigenlijk vind ik je artiestennaam niet kunnen. Door napalm zijn duizenden mensen omgekomen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Khadber wrote:We try to get only official releases here. When you don´t release a track, you can put it over here:
https://hardtraxx.com/producers-corner/