Waar Spaceman remix mij meteen wist te pakken en te boeien, krijg ik dat gevoel hier nog niet. Misschien een paar keer meer luisteren?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Code Black & Adrenalize - Summer Nights
- View the latest post: Rebelion & Aversion - ZAAG IN PARIS (Rebelion Slowtempo Edit)
- View the latest post: Frontliner - Madrid
- View the latest post: Dual Damage & Rebelion - Wickedest Bassline
- View the latest post: DEEZL & Dikke Baap - CULT
Moderators
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
De tering zeg.. Wat een Godsgruwelijk vette plaat! Heel stuk beter dan al die vage house remixen van de laatste tijd 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Echt heel lekker, was er eerst niet zo weg van maar wat een plaat 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
beste zomer mainstream track van 2012;)
geweldig nummer hhz is weer goed op dreef
Ik moet m'n mening bij gaan stellenwootum wrote:Doet me echt helemaal niks dit, vind hem behoorlijk saai overkomen...
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Eens met wootum, heeft even geduurd maar vind deze plaat toch erg fijn 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
x2wootum wrote:Ik moet m'n mening bij gaan stellenwootum wrote:Doet me echt helemaal niks dit, vind hem behoorlijk saai overkomen...Deze ben ik dus echt gaaf gaan vinden, in tegenstelling tot al z'n andere nieuwe platen. Intro bevat best wel wat drive, klinkt heerlijk. Van dit soort vocalen ben ik meestal geen fan, maar hier erger ik me op de een of andere reden niet aan. Vind het eigelijk wel lekker klinken. Melodie pakt me helemaal, echt geweldig! Heerlijke sfeer loopt er door de track heen. Die (pitch)kicks laat ik maar een keer voor wat ze zijn....
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Deze plaat heeft mij nooit helemaal weten te pakken helaas.. Ik hoop dat daar vanavond verandering in gaat komen in de ziggodome!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
kan dicht gereleased 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Deze staat op het album "Hard With Style" Die Maandag was uitgekomenulyss wrote:Al meer bekend hierover qua release?
BuzzLightyear wrote:Ik blijf het echt een zalige plaat vinden.Hopelijk wordt deze snel gereleased!
Denk toch wel één van de tracks van het jaar. 
Alles van mr. Heady.. Na afgelopen zaterdagNando wrote:Denk toch wel één van de tracks van het jaar.
Dat hielp bij mij in elk geval wel.Khadber wrote:Waar Spaceman remix mij meteen wist te pakken en te boeien, krijg ik dat gevoel hier nog niet. Misschien een paar keer meer luisteren?
Eens.roberttt wrote:Alles van mr. Heady.. Na afgelopen zaterdagNando wrote:Denk toch wel één van de tracks van het jaar.![]()
![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Mede door mijn connectie met Mass Effect vind ik hem erg vet, maar ook muzikaal gezien pakt hij me helemaal.