Kan deze zelf goed waarderen, prima bootleg. Maar niet te veel van dit a.u.b.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Vind het wel een lekkere plaat, stoor me niet aan de vocals ofzo gewoon wel leuk nummer voor een festival 
Ik vind dit dus echt de grootste kut plaat van 2012, wat een jank vocalen zeg! 
Intro lijkt op Lose My Mind, climax is saai, top40 bootlegs zuigen allemaal behalve krokobil-remix. Alles kut enter.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Intro is leuk, alles wat daarna komt + die smerige stem van die Di-Rect zanger is puur poep
. Dat dit een remix is joh, ik dacht een free bootlegje. Hebben ze toch de rechten verkregen om het te mogen releasen, en dat zie je niet vaak. Of die mislukte boyband heeft het nummer naar ze opgestuurd óm te remixen, maar dat kan ik me niet voorstellen....
BuzzLightyear wrote:Climax melodie lijkt echt teveel op Gerard Joling - Maak Me Gek.. en dat is geen compliment
zo is daDarknezz wrote:Of die mislukte boyband heeft het nummer naar ze opgestuurd óm te remixen, maar dat kan ik me niet voorstellen....
Toen ik destijds de intro hoorde dacht ik: hee eindelijk weer een lekkere plaat, maar ik vind het middenstuk ver-schrik-ke-lijk. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Matig
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Helaas.93Wesley93 wrote:Kan deze zelf goed waarderen, prima bootleg. Maar niet te veel van dit a.u.b.
Deze plaat is een samenvatting van al het kwaad in de wereld.
Weet iemand of deze vandaag nog ergens is uitgebracht?
Released Scantraxx niet op maandag? Of geld dat niet voor sublabels!?
is al uit !! op beatport kun je deze kopen.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Raar dat die niet op Hardstyle.com staat?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
maak me gek 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
@Hardstyle.com: http://www.hardstyle.com/di-rect/young- ... -fan-remixjeff wrote:Raar dat die niet op Hardstyle.com staat?
Wat een kaas, nu nog wachten op een Rene Schuurmans bootleg, of een Gradje Damen bootleg. Kan niet beter!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Tsjah, Top40 muziek gebruiken scoort nou eenmaal niet op Hardtraxx hè..
Vind het zelf kwalitatief best een goede remix eigenlijk, heb ze stukken slechter gehoord de afgelopen maanden.
Vind het zelf kwalitatief best een goede remix eigenlijk, heb ze stukken slechter gehoord de afgelopen maanden.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 18 hours ago