Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik ben de interesse voor de muziek van Chris One wel een jaartje kwijt geweest. De laatste Theracords-release en Psycho waren wel gaaf. Dit begint weer interessant te klinken, in ieder geval niet zo ontzettend lomp en overdreven.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Khadber wrote:Ik ben de interesse voor de muziek van Chris One wel een jaartje kwijt geweest. De laatste Theracords-release en Psycho waren wel gaaf. Dit begint weer interessant te klinken, in ieder geval niet zo ontzettend lomp en overdreven.
Op zich niet, maar luister deze maar 's live :P . Lomp genoeg :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
G1LL wrote:
Khadber wrote:Ik ben de interesse voor de muziek van Chris One wel een jaartje kwijt geweest. De laatste Theracords-release en Psycho waren wel gaaf. Dit begint weer interessant te klinken, in ieder geval niet zo ontzettend lomp en overdreven.
Op zich niet, maar luister deze maar 's live :P . Lomp genoeg :)
Oh dat zal ongetwijfeld. Het gaat me meer om het feit dat Chris One een beetje van een te overdreven lompe sound af lijkt te komen. Dat vind ik wel positief eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Is ook waar ;) . Bevalt mij op zich ook wel, dikke plaat dit!
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
In de eerste post gegooid.

Lijkt op een Machine plaat, maar vind dit geen vervelende plaat om te horen op hogere kwaliteit.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Heerlijk nummer na een aantal mindere nummers van Chris One komt hij met iets vets.
Dit nummer klinkt minder lomp dan andere nummers van hem waardoor ze ook thuis goed wegluisteren.
Vocals klinken erg machine achtig. Climax heeft een erg vette melodie.
topnummer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Klinkt goed!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Erg lekkere plaat :D veel beter dan zijn vorige releases.
N
Heel erg lekker nummer, echt geniaal bedacht. Hij had even tijd nodig om weer met iets geweldigs te komen na Bitcrusher en Psycho, maar het is hem gelukt zijn eigen stijl te vinden. Het lijkt wat op The Machine, maar heb toch wel het idee dat hij het zelf produceert. Fokking dik nummer.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kick is lekker, voor de rest vind ik m saai.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hele vette track! Inderdaad wel heel erg The Machine achtig, maar dat is natuurlijk nooit erg. :D
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Wat is hier zo geniaal aan? Het is fucking eentonig :/
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
jaron123 wrote:Wat is hier zo geniaal aan? Het is fucking eentonig :/
Onthoud, hoe simpeler hoe beter. Dit is in heeeel veel soorten muziek zo. Kan je natuurlijk van af wijken, maar juist die simpelheid hier zo lekker. In dit nummer zit een heerlijke drive, heeft lekkere kicks en zet een lekkere sfeer neer ;)
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
G1LL wrote:
jaron123 wrote:Wat is hier zo geniaal aan? Het is fucking eentonig :/
Onthoud, hoe simpeler hoe beter. Dit is in heeeel veel soorten muziek zo. Kan je natuurlijk van af wijken, maar juist die simpelheid hier zo lekker. In dit nummer zit een heerlijke drive, heeft lekkere kicks en zet een lekkere sfeer neer ;)
Ja oke, soms vind ik dat idd ook lekker. Helaas hier niet het geval, kwestie van smaak denk ik!
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
klopt van die simpelheid. vind ik ook vaak zo van tracks van bijvoorbeeld the machine of thera. vaak klinken ze op het oor vrij 'simpel', maar is het (daardoor??) zo heerlijk en energierijk. :)
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
vind dit echt niks aan.
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Geef mij Sin City maar...