Deze is best wel lekker 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Beter gewoon zijn bootlegs niet meer hier zetten.
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Wow, deze maakt weer kans op een plaatsje in de top 3 slechtste platen van 2012... Wat een ongekende bagger zeg.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
D-Mind, stop met produceren aub :')
Last edited by BvG50 on 10 Sep 2012 14:31, edited 1 time in total.
Stoere knul.hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren kk leijer :') Iedereen haat je.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
BuzzLightyear wrote:Stoere knul.hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren aub:')
Maarja, heb gewoon écht een gigantische hekel aan die D-Mind. Het enige wat hij doet is bootlegs maken van top40 hitjes. Hij heeft een paar best wel leuke plaatjes, (Fissure bijv.) maar die bootlegs van hem kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Serieus, hij kan beter stoppen met produceren.
BTW: Excuses voor het taalgebruik, zal me voortaan inhouden.
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
zowaar een bootleg waar ik wel vrolijk van word 
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.hsgroningen wrote:BuzzLightyear wrote:Stoere knul.hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren aub:')![]()
Maarja, heb gewoon écht een gigantische hekel aan die D-Mind. Het enige wat hij doet is bootlegs maken van top40 hitjes. Hij heeft een paar best wel leuke plaatjes, (Fissure bijv.) maar die bootlegs van hem kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Serieus, hij kan beter stoppen met produceren.
BTW: Excuses voor het taalgebruik, zal me voortaan inhouden.
Nou, fijn voor hem.. Dit is gewoon bendeemmerick wrote:
Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Oke, dat wist ik nog niet. Maar ipv hier het forum te vervuilen met deze troep kan hij zich dan beter 100 % concentreren op het aankomende album. Misschien dat het resultaat dan eens goed word.emmerick wrote: Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
hsgroningen wrote:Oke, dat wist ik nog niet. Maar ipv hier het forum te vervuilen met deze troep kan hij zich dan beter 100 % concentreren op het aankomende album. Misschien dat het resultaat dan eens goed word.emmerick wrote: Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
alsof hij dat hier zelf upload,
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Oke, laat ik het zo zeggen; D-Mind moet gewoon stoppen met bootlegs maken, dan kan niemand het hier posten.emmerick wrote: alsof hij dat hier zelf upload,