E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Deze is best wel lekker :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Niks meer aan doen.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Beter gewoon zijn bootlegs niet meer hier zetten.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Iemand zippy ipv dit stomme liken op facebook?
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wow, deze maakt weer kans op een plaatsje in de top 3 slechtste platen van 2012... Wat een ongekende bagger zeg.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
D-Mind, stop met produceren aub :')
Last edited by BvG50 on 10 Sep 2012 14:31, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren kk leijer :') Iedereen haat je.
Stoere knul.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
BuzzLightyear wrote:
hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren aub:')
Stoere knul.
:cool:

Maarja, heb gewoon écht een gigantische hekel aan die D-Mind. Het enige wat hij doet is bootlegs maken van top40 hitjes. Hij heeft een paar best wel leuke plaatjes, (Fissure bijv.) maar die bootlegs van hem kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Serieus, hij kan beter stoppen met produceren.
BTW: Excuses voor het taalgebruik, zal me voortaan inhouden.
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
zowaar een bootleg waar ik wel vrolijk van word :)
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
hsgroningen wrote:
BuzzLightyear wrote:
hsgroningen wrote:D-Mind, stop met produceren aub:')
Stoere knul.
:cool:

Maarja, heb gewoon écht een gigantische hekel aan die D-Mind. Het enige wat hij doet is bootlegs maken van top40 hitjes. Hij heeft een paar best wel leuke plaatjes, (Fissure bijv.) maar die bootlegs van hem kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Serieus, hij kan beter stoppen met produceren.
BTW: Excuses voor het taalgebruik, zal me voortaan inhouden.
Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
emmerick wrote:
Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
Nou, fijn voor hem.. Dit is gewoon bende
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
emmerick wrote: Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
Oke, dat wist ik nog niet. Maar ipv hier het forum te vervuilen met deze troep kan hij zich dan beter 100 % concentreren op het aankomende album. Misschien dat het resultaat dan eens goed word.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
hsgroningen wrote:
emmerick wrote: Verdiep je dan eens , hij is met een album bezig dat aan het eind van het jaar uitkomt, daar zal geen enkele bootleg op staan. Dit maakt die er gewoon voor de lol naast, de meeste aandacht zit in het album.
Oke, dat wist ik nog niet. Maar ipv hier het forum te vervuilen met deze troep kan hij zich dan beter 100 % concentreren op het aankomende album. Misschien dat het resultaat dan eens goed word.

alsof hij dat hier zelf upload,
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
emmerick wrote: alsof hij dat hier zelf upload,
Oke, laat ik het zo zeggen; D-Mind moet gewoon stoppen met bootlegs maken, dan kan niemand het hier posten.