Ja precies zeg! Het is echt niet gemaakt omdat hij dat zelf wil maken, dit is gewoon omdat hij veel geld wil verdienen enzo, mainstream en commercieel wil zijn en Amerikanen blij wil maken. Ookal is het maar een vermoeden, het moet wel waar zijn toch? Ook denk ik dat als je hier iets harder om gaat huilen, hij het naar 150bpm zal versnellen.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Op zich komt de kick er in de intro wel lekker in, maar vanaf de climax en verder is het niet aan mij besteed.. Geef mij toch maar gewoon hardstyle op 150 bpm
.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Mod edit: *plaatje* weggefilterd
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
zet gewoon een andere track op. En op een festival heb je een rust momentje, probleem opgelost.Kettingzaag wrote:Maakt niet uit nee, maar die langzame troep hoef ik niet te horen. Waarom the hell zou ik anders naar HARD style luisteren.. Ik wil kunnen raggen en stampen. Dat kan op die langzame tyfus zooi niet..
Breaks zijn voor de rustmomentjes. Als je kicks in je hardstyle plaat gooit, laat het dan ook rag-baar zijn...emmerick wrote:zet gewoon een andere track op. En op een festival heb je een rust momentje, probleem opgelost.
Dit dus.Kettingzaag wrote:Ik wil kunnen raggen en stampen. Dat kan op die langzame tyfus zooi niet..
Ohja.. Nee als er een Lady Gaga plaat voorbij komt zeg jij zeker ook: Ooh even een rust momentje.. Ik ga wel ff schijten dan.emmerick wrote:zet gewoon een andere track op. En op een festival heb je een rust momentje, probleem opgelost.Kettingzaag wrote:Maakt niet uit nee, maar die langzame troep hoef ik niet te horen. Waarom the hell zou ik anders naar HARD style luisteren.. Ik wil kunnen raggen en stampen. Dat kan op die langzame tyfus zooi niet..
Slaat toch nergens op. Het hoort er gewoon niet thuis.
-
T
- 5 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
Wtf, dit is toch gewoon TBA van noisecontrollers? #hws13
lolololtominate wrote:Wtf, dit is toch gewoon TBA van noisecontrollers? #hws13
Hier moest ik ook wel even om lachenDakpan wrote:lolololtominate wrote:Wtf, dit is toch gewoon TBA van noisecontrollers? #hws13
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hardnews kreeg volgens mij de primeur van Noisecontrollers om de tracktitel de wereld in te brengen..
-
S
Enorm lekkere plaat, net zoals die andere in de liveset van Tomorrowland.
TBA staat voor To Be Announced. Dus de tracktitel was nog niet bekend toen de track in Hard with Style gedraaid werd.tominate wrote:Wtf, dit is toch gewoon TBA van noisecontrollers? #hws13
En FYI, hashtags werken niet op Hardtraxx
Lol ik dacht eerst dat het een grap was, maar volgensmij heb je nog gelijk ookDaveytl wrote:TBA staat voor To Be Announced. Dus de tracktitel was nog niet bekend toen de track in Hard with Style gedraaid werd.tominate wrote:Wtf, dit is toch gewoon TBA van noisecontrollers? #hws13
En FYI, hashtags werken niet op Hardtraxx
snap ook niet waarom standaard 130 BPM ??
Hardstyle hoort gewoon op 150 als ze daarvan af gaan stappen verlaten ze dus mondjesmaat de echte hardstyle scene ?
En als t voor amerikaanse markt is dan pitch je de tracks toch omlaag met t draaien of zie ik dat verkeerd ?

Hardstyle hoort gewoon op 150 als ze daarvan af gaan stappen verlaten ze dus mondjesmaat de echte hardstyle scene ?
En als t voor amerikaanse markt is dan pitch je de tracks toch omlaag met t draaien of zie ik dat verkeerd ?
Dan pitchen de andere sounds ook omlaag, dat klinkt al helemaal niet.