T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artiest: OT Quartet

Track(s): Hold That Sucker Down (In-Phase Remix)

Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Nee bah, stuiterende kicks. Blijf van het origineel af.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Op veldwerk veel gehoord, toen ik dat hoorde dacht ik ook al dat hier prima een hardstyle remix van te maken zou zijn en voila!

Idee is echt heel erg gaaf, vind alleen de net helemaal bij passen, zeker op de 17e-20e tel zeg maar, maar daar zal hij misschien anders te hoog schieten of iets dergelijks?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Prima remix :thumbup:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Leuk plaatje. :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
We hebben her voice toch al?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
PNXRMX wrote:We hebben her voice toch al?
Eindelijk nu weet ik waar de melo van is. Idd, wat een kopie zeg :thumbdown:
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Precies. Jammer dat het zo ontzettend gelijk is. Kan daardoor niet hiernaar luisteren zonder aan Her Voice te denken, die ik dan toch echt liever zou horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
jaron123 wrote:
Eindelijk nu weet ik waar de melo van is. Idd, wat een kopie zeg :thumbdown:
Je weet dat Hold That Sucker down uit 1995 komt en Her Voice uit 2007?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Nee. daarom doet het mij alleen denken aan her voice. Of dat nou ook gejat is of niet, creëer je eigen melodie. Dit is jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
jaron123 wrote:Nee. daarom doet het mij alleen denken aan her voice. Of dat nou ook gejat is of niet, creëer je eigen melodie. Dit is jammer.
Dus als ik het goed begrijp moet je een remix van een bekende 90's klapper zonder de orginele melodie doen omdat dat zo beroemde melodietje overeen komt met een melodietje uit 2007? Bijzonder. Maar goed, ontopic.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
jaron123 wrote:Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
Precies, zo denk ik er ook over. Dit ziet er gewoon uit als makkelijk proberen te scoren met een al in de hardstyle gebruikte briljante melodie.
Artiest
152 posts member since 2010
last seen Feb 2024
De track van OT Quartet vinden wij ontzettend gaaf en het leek ons gewoon leuk om dit in een nieuw jasje te steken. Niets meer niets minder. Muziek maken we voor onszelf en om op te feesten. Daarnaast gaan we deze track vrij weg geven als bedankje aan onze fans, zodra de track helemaal klaar is ^^

Er worden zo vaak bestaande melodieën gebruikt zonder dat er credits gegeven worden aan de originele makers. En in de meeste gevallen horen de meeste mensen het niet eens. Wij noemen het gewoon een remix. Her voice is trouwens een van onze favoriete track en de super bass mix hebben we zelfs pas nog op Defqon nog gedraaid ;)
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik vind deze track anders toch veel lekkerder dan Her Voice....
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
jaron123 wrote:Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
In-Phase maakt er tenminste een remix van.

Overigens een heerlijke plaat!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
marsiascout wrote:Ik vind deze track anders toch veel lekkerder dan Her Voice....
Schaam je :P

Er is helemaal niks lekkerder dan Her Voice en al helemaal niet dit stukje muziekgeschiedenisverkrachting.
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Superorigineel vind ik het niet. De melodie van Hold That Sucker Down, of dat nu in het origineel, deze remix, Her Voice of Meck ft. Dino - So Strong is, hij blijft me boeien. :)

Kicks zijn echt slecht. Lijkt ook wel gesampled ofzo, imo klinken sommige basstails korter dan anderen...
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Respectloos richting het origineel... :sick:
Her Voice heeft tenminste de feeling 'waardig' overgebracht!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
kauwgombal wrote:
Oxygene wrote:Lijkt ook wel gesampled ofzo
Ze hebben nu Inner Heat samplebankje he :)
nee. dat was alleen bij time stands still.