Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Nee bah, stuiterende kicks. Blijf van het origineel af.
Op veldwerk veel gehoord, toen ik dat hoorde dacht ik ook al dat hier prima een hardstyle remix van te maken zou zijn en voila!
Idee is echt heel erg gaaf, vind alleen de net helemaal bij passen, zeker op de 17e-20e tel zeg maar, maar daar zal hij misschien anders te hoog schieten of iets dergelijks?
Idee is echt heel erg gaaf, vind alleen de net helemaal bij passen, zeker op de 17e-20e tel zeg maar, maar daar zal hij misschien anders te hoog schieten of iets dergelijks?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Prima remix 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Leuk plaatje. 
Eindelijk nu weet ik waar de melo van is. Idd, wat een kopie zegPNXRMX wrote:We hebben her voice toch al?
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Precies. Jammer dat het zo ontzettend gelijk is. Kan daardoor niet hiernaar luisteren zonder aan Her Voice te denken, die ik dan toch echt liever zou horen.PNXRMX wrote:We hebben her voice toch al?
Je weet dat Hold That Sucker down uit 1995 komt en Her Voice uit 2007?jaron123 wrote:Eindelijk nu weet ik waar de melo van is. Idd, wat een kopie zegPNXRMX wrote:We hebben her voice toch al?
Nee. daarom doet het mij alleen denken aan her voice. Of dat nou ook gejat is of niet, creëer je eigen melodie. Dit is jammer.
Dus als ik het goed begrijp moet je een remix van een bekende 90's klapper zonder de orginele melodie doen omdat dat zo beroemde melodietje overeen komt met een melodietje uit 2007? Bijzonder. Maar goed, ontopic.jaron123 wrote:Nee. daarom doet het mij alleen denken aan her voice. Of dat nou ook gejat is of niet, creëer je eigen melodie. Dit is jammer.
Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
Precies, zo denk ik er ook over. Dit ziet er gewoon uit als makkelijk proberen te scoren met een al in de hardstyle gebruikte briljante melodie.jaron123 wrote:Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
De track van OT Quartet vinden wij ontzettend gaaf en het leek ons gewoon leuk om dit in een nieuw jasje te steken. Niets meer niets minder. Muziek maken we voor onszelf en om op te feesten. Daarnaast gaan we deze track vrij weg geven als bedankje aan onze fans, zodra de track helemaal klaar is
Er worden zo vaak bestaande melodieën gebruikt zonder dat er credits gegeven worden aan de originele makers. En in de meeste gevallen horen de meeste mensen het niet eens. Wij noemen het gewoon een remix. Her voice is trouwens een van onze favoriete track en de super bass mix hebben we zelfs pas nog op Defqon nog gedraaid
Er worden zo vaak bestaande melodieën gebruikt zonder dat er credits gegeven worden aan de originele makers. En in de meeste gevallen horen de meeste mensen het niet eens. Wij noemen het gewoon een remix. Her voice is trouwens een van onze favoriete track en de super bass mix hebben we zelfs pas nog op Defqon nog gedraaid
Ik vind deze track anders toch veel lekkerder dan Her Voice....
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
In-Phase maakt er tenminste een remix van.jaron123 wrote:Nee als je weet dat de melodie van die "'90 klapper" al gebruikt is in een enorme hit, dan ga je die niet nog een keer gebruiken. maar goed dat is mijn mening. Idd, ontopic
Overigens een heerlijke plaat!
Schaam jemarsiascout wrote:Ik vind deze track anders toch veel lekkerder dan Her Voice....
Er is helemaal niks lekkerder dan Her Voice en al helemaal niet dit stukje muziekgeschiedenisverkrachting.
Superorigineel vind ik het niet. De melodie van Hold That Sucker Down, of dat nu in het origineel, deze remix, Her Voice of Meck ft. Dino - So Strong is, hij blijft me boeien. 
Kicks zijn echt slecht. Lijkt ook wel gesampled ofzo, imo klinken sommige basstails korter dan anderen...
Kicks zijn echt slecht. Lijkt ook wel gesampled ofzo, imo klinken sommige basstails korter dan anderen...
Respectloos richting het origineel...
Her Voice heeft tenminste de feeling 'waardig' overgebracht!
Her Voice heeft tenminste de feeling 'waardig' overgebracht!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
nee. dat was alleen bij time stands still.kauwgombal wrote:Ze hebben nu Inner Heat samplebankje heOxygene wrote:Lijkt ook wel gesampled ofzo