Last edited by TheSoundOfHardstylez on , edited 6 times in total.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012
Ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens het Q-Base anthem van Zany zou kunnen zijn. Hij klinkt in ieder geval goed 
Lijkt me ook met die vocals, maar de track spreekt me nog niet echt aan. Klinkt veel te standaard nogwrote:Ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens het Q-Base anthem van Zany zou kunnen zijn. Hij klinkt in ieder geval goed
J
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
5,794 postssince 2011
Sowieso dat dit het Q-base anthem is, kan gewoon niet anders met deze vocals.
Maar vind hem echt vies tegenvallen, had echt gehoopt dat hij een snoeiharde plaat zou neerzetten aangezien Frontliner en PP al met een "mainstream"-anthem aankomen
Maar vind hem echt vies tegenvallen, had echt gehoopt dat hij een snoeiharde plaat zou neerzetten aangezien Frontliner en PP al met een "mainstream"-anthem aankomen
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Opnieuw Toneshifterz kicks erin
Verder best een leuk plaatje.
Verder best een leuk plaatje.
Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Zo niet dan maakt hij gewoon gebruik van hun soundbank, want dit is wel erg opvallend.
Denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?wrote:Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Zo niet dan maakt hij gewoon gebruik van hun soundbank, want dit is wel erg opvallend.
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Denk het eerlijk gezegd niet neewrote:Denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?wrote:Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Aangezien Toneshifterz echt een unieke sound hebben en ze samen met Corey (en vroeger ook Sam) in 1 huis wonen, en daardoor bijna niet in de Fusion studio komen.
Ze hebben S-Dee ook aardig wat geleerd qua produceren, dus zou me niet verbazen als ze hun soundbank uitlenen aan Zany.
Kick van deze track is gewoon dezelfde als in Psychedelic Wasteland en Quirk.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
PP toch?wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
Staat die al op het forum dan?wrote:PP toch?wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
1,458 postssince 2011
Geen ideewrote:Staat die al op het forum dan?wrote:PP toch?wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
5,794 postssince 2011
Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)wrote: Staat die al op het forum dan?
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
IS DAT DEZE? Jezus hea.. Wat een kuttrackwrote:Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)wrote: Staat die al op het forum dan?
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
2,020 postssince 2011
Godver is dat hem echtwrote:Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)wrote: Staat die al op het forum dan?
Zany mag zich van mij officieel weggooien..

Q
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
23 postssince 2012
Ik vind het niet eens klinken als een plaat van Zany
Serieus, als Raoul dit gemaakt heeft ga ik m de eerst volgende keer echt vragen wat hem bezielde!?
Serieus, als Raoul dit gemaakt heeft ga ik m de eerst volgende keer echt vragen wat hem bezielde!?
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
1,417 postssince 2012
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
69 postssince 2010
Klinkt echt soft voor een anthem in the hangar :s... doe mij dan maar die symbols van barry droger