Ja alhoewel ik afentoe ook het gevoel krijg van nee doe maar niet, bij dit soort tracks.Paul wrote:werkelijk waar....
is dit nou muziek?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Deze wil ik eerst live horen voor ik een oordeel geef.
Al is dat in de laatste jaren een stuk meer op de achtergrond geraakt helaas.....
Zeur niet over uitstraling, gaat om de muziek bij hardstyle.Gewoon wrote:wat ik nu hoor klinkt goed. maar die gasten hebben wel een uitstraling van een stel zendpiraten
Al is dat in de laatste jaren een stuk meer op de achtergrond geraakt helaas.....
-
RHardtraxxer
- 157 posts member since 2012
- last seen May 2018
deze is dus echt wel dik!
vooral live zal deze echt supervet zijn
vooral live zal deze echt supervet zijn
Grozny wrote:Klinkt echt ontzettend vet, hoop 'm op Defqon te horen
-
A
Deze kant van Theracords is dan weer níet mijn ding
excuses, ik had het inderdaad iets anders kunnen verwoorden.wootum wrote:Kerels, laat Paul gewoon z'n mening geven, wij plaatsen in andere topics weer negatieve comments. Laten we elkaars mening respecteren, al ben ik er wel mee eens dat ie het anders had kunnen verwoorden.
Maar buiten om dat, ik vindt dit gewoon geen muziek. De leads/melo's gaan nog, maar waar blijft de kick? distorted kicks?
-
A
Paul wrote:ik vindt
Geen kicks? Heb je ooit wel eens een theracords plaat gehoord, laat staan live?Paul wrote:Ik vindt dit gewoon geen muziek. De leads/melo's gaan nog, maar waar blijft de kick? distorted kicks?
En dan nog, jij vindt dit geen muziek? Wat zorgt ervoor dat dit geen muziek is? Er bestaan namelijk muzieksoorten die ook helemaal niets voor mij zijn, zoals death metal en speedcore, maar alsnog zorgt dat er niet voor dat het plotseling geen muziek meer is volgens mij.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Nee, dit is een subgenre van 'Herrie'.. Ze noemen het ook wel beukgeweld.Paul wrote:werkelijk waar....
is dit nou muziek?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn juist kicks waar ongelofelijk veel kracht in zit, ookal lijkt het thuis van nietPaul wrote:excuses, ik had het inderdaad iets anders kunnen verwoorden.wootum wrote:Kerels, laat Paul gewoon z'n mening geven, wij plaatsen in andere topics weer negatieve comments. Laten we elkaars mening respecteren, al ben ik er wel mee eens dat ie het anders had kunnen verwoorden.
Maar buiten om dat, ik vindt dit gewoon geen muziek. De leads/melo's gaan nog, maar waar blijft de kick? distorted kicks?
Hoor een plaat als deze maar eens live.. Dit soort kicks klappen als het ware op je lichaam, waar die distorted " kijk mij eens hard lijken" een beetje in je keel brommen
Hint: koop een subwoofer. Dit zijn een van de hardste kicks van dit jaar tot nu toe.
tommetjeuh wrote:Dit zijn juist kicks waar ongelofelijk veel kracht in zit, ookal lijkt het thuis van nietPaul wrote:excuses, ik had het inderdaad iets anders kunnen verwoorden.wootum wrote:Kerels, laat Paul gewoon z'n mening geven, wij plaatsen in andere topics weer negatieve comments. Laten we elkaars mening respecteren, al ben ik er wel mee eens dat ie het anders had kunnen verwoorden.
Maar buiten om dat, ik vindt dit gewoon geen muziek. De leads/melo's gaan nog, maar waar blijft de kick? distorted kicks?![]()
Hoor een plaat als deze maar eens live.. Dit soort kicks klappen als het ware op je lichaam, waar die distorted " kijk mij eens hard lijken" een beetje in je keel brommen
Die ontmaagden keer op keer zeer onaangenaam mijn trommelvliezen.
Kick is wel erg dik, maar wat ik ervan kan horen vind ik nog niet echt overtuigend. In Road Warrior zat een betere opbouw.
Kick is wel erg dik, maar wat ik ervan kan horen vind ik nog niet echt overtuigend. In Road Warrior zat een betere opbouw.
Die strelen m'n endeldarm, word er schijtziek vanJefQ wrote:
Dan ben ik benieuwd wat voor vergelijking je bij pitchkicks hebt tom. Wat doen die met je lichaam? Strelen van je amandelen
Bij mij kietelen ze mijn scrotum. Wordt er namelijk op elk moment van de dag opgewonden van. T-T-Turn me uptommetjeuh wrote:Die strelen m'n endeldarm, word er schijtziek vanJefQ wrote:
Dan ben ik benieuwd wat voor vergelijking je bij pitchkicks hebt tom. Wat doen die met je lichaam? Strelen van je amandelen
-
SHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2012
- last seen Jun 2013
nee, niet echt mijn ding dit.
HahahaGewoon wrote:wat ik nu hoor klinkt goed. maar die gasten hebben wel een uitstraling van een stel zendpiraten
Afbeelding
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wat is jouw definitie van muziek? Gewoon, uit nieuwsgierigheid.Paul wrote:excuses, ik had het inderdaad iets anders kunnen verwoorden.
Ik vind het op eerste gehoor wel dik klinken.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
View on YouTube
Langere versie, de track zelf onlangs gehoord in TMS, geniaal nummer van Phrantic, straks wordt die nog een van mijn favorieten
Langere versie, de track zelf onlangs gehoord in TMS, geniaal nummer van Phrantic, straks wordt die nog een van mijn favorieten
Is de ongemasterde versie van onze track, laatste stuk is ook nog wat aangepastOx_Ite wrote:View on YouTube
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Excuses... Maar haha, ja ook goed, ik geef hem gewoon wat meer krediet want jij staat al hoger in mijn favo lijst 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
oeih