Ik ben nu sinds een tijdje aan het proberen setjes op te nemen, dat lukt me allemaal wel. Alleen al wil ik het terug luisteren is het niet om aan te horen! De bass klinkt veel te hard en het is dus gewoon niet luisterbaar.. iemand help? 
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Zorg dat je niet in het rood uitstuurt op je mixer, dus let op je gains en draai de eq's zo min mogelijk over 12 uur heen 
Hmm, maar de eq's hou ik altijd op 12.. dan moet ik de gains maar wat zachter zetten, zal het ff proberen!
EDIT:
Gain lager gezet en meteen beter! thanks!
EDIT:
Gain lager gezet en meteen beter! thanks!
Ik had dat probleem ook,
Maar ik heb boxxen hangen waarbij ik de bass hoger moet opschroeven om het beter te laten horen in de kamer.
Opgenomen klinkt dit uiteraard veel te hard.
Heb het opgelost door een mengpaneeltje tussen me pc en mn mengpaneel te zetten.
Kun je de uitvoer daar nog verder regelen.
Maar ik heb boxxen hangen waarbij ik de bass hoger moet opschroeven om het beter te laten horen in de kamer.
Opgenomen klinkt dit uiteraard veel te hard.
Heb het opgelost door een mengpaneeltje tussen me pc en mn mengpaneel te zetten.
Kun je de uitvoer daar nog verder regelen.
ik heb het apparaat voor je. ik had het zelfde probleem, advies gevraagd en heb een Citronic AC-1usb gekocht. het is een externe geluidskaart die je via usb aansluit op je pc. Audacity zit er standaard bij. Koste mij € 59.95
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=128.515
kwaliteit is echt 100%
Ciao
Mark
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=128.515
kwaliteit is echt 100%
Ciao
Mark
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik heb het probleem nu ook
gains lager gezet maar dat werkt niet... zal kijken of ik een mengpaneeltje kan vinden en dan uitproberen 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
lol, geen mengpaneel er tussen gewoon het line-in volume van mn computertje omlaag zetten xDdj-rico01 wrote:ik heb het probleem nu ookgains lager gezet maar dat werkt niet... zal kijken of ik een mengpaneeltje kan vinden en dan uitproberen