Last edited by TheSoundOfHardstylez on 03 Jun 2012 12:29, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
J
In-Phase - One Chance
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Klopt, komt omdat ze 1/3 maat hebben gecombineerd met 1/4 maat, iets wat voornamelijk amateurs overkomt..kauwgombal wrote:Wat loopt die melodie moeilijk zegKick is ook weer nie veel.. Helaas ook weer erg eentonig
Kick is idd ook niks, nee vind deze track niks aan.
Geef mij Defiance maar
Kicks zijn inderdaad niet lekker. En die melodie loopt niet nee, lijkt een beetje schokkerig allemaal. Maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen.
Weet niet hoe je daarbij komt, maar ik hoor gewoon constant een 4e maatsoort.CosmicDestination wrote: Klopt, komt omdat ze 1/3 maat hebben gecombineerd met 1/4 maat, iets wat voornamelijk amateurs overkomt..
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
JEFSKIII wrote:In-Phase - One Chance
hij loopt iig moeilijkInno wrote:Kicks zijn inderdaad niet lekker. En die melodie loopt niet nee, lijkt een beetje schokkerig allemaal. Maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen.
Weet niet hoe je daarbij komt, maar ik hoor gewoon constant een 4e maatsoort.CosmicDestination wrote: Klopt, komt omdat ze 1/3 maat hebben gecombineerd met 1/4 maat, iets wat voornamelijk amateurs overkomt..
Die reverse komt rechtstreeks uit Greenhouse.
Zo moeilijk loopt die melodie die toch helemaal niet, prima te volgen. Niet dat ie nu zo geweldig is, maar dat terzijde.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Erg originele intro weer, precies dezelfde synth en stijl als de Crump (Ran-D Remix) en de reverse komt inderdaad recht uit Frontliner - Greenhouse 
Melo klopt gewoon gewoon hoor, loopt ook vloeiend verder, niets mis mee 
-
PHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
indd. Gezeur.Arboza wrote:Melo klopt gewoon gewoon hoor, loopt ook vloeiend verder, niets mis mee
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Niks aan 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ze combineren 1/4e noten met 1/8e noten. Zit nergens een triool of wat dan ook in. Laat staan een 1/3 maatsoort.CosmicDestination wrote:Klopt, komt omdat ze 1/3 maat hebben gecombineerd met 1/4 maat, iets wat voornamelijk amateurs overkomt..
Dit stukje is voor zover ik kan herinneren de enige waar 1/3 maatsoort in zit.
View on YouTube
View on YouTube
Op 4:21 begint ie. Veel aan verandert waaronder de melodie. Misschien moeten we hem nu maar Third Chance noemen?
Op 4:21 begint ie. Veel aan verandert waaronder de melodie. Misschien moeten we hem nu maar Third Chance noemen?