Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Typisch geval van leuk nummertje, te hoog gepitchte kick.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 hours ago
FixedSymbolism wrote:Typisch geval van slechte meuk, te hoog gepitchte kick.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Niet al te bekende producers, dus mag je gerust lat wat lager leggen.Jurheinen wrote:FixedSymbolism wrote:Typisch geval van slechte meuk, te hoog gepitchte kick.
Meuk is HHZ & PP - Disrespect.
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Ik vind het toch aardig klinken, alleen die te hoge pitchkicks zijn wat jammer. 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Lijkt me een geripte kick? (Zatox ofzo ?)
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
AWESOM-O wrote:Ik vind het toch aardig klinken, alleen die te hoge pitchkicks zijn wat jammer.
Vind het meer een beetje een Rebelz kick..Joeyvg wrote:Lijkt me een geripte kick? (Zatox ofzo ?)
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Dat is gewoon duidelijk een geripte zatox kick xD. In de melo kan je horen dat hij niet volledig goed pitch op die hoogste pitch.
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Symbolism wrote:Niet al te bekende producers, dus mag je gerust lat wat lager leggen.Jurheinen wrote:FixedSymbolism wrote:Typisch geval van slechte meuk, te hoog gepitchte kick.
Jajox (Zatox lijkt er wel erg op) is al een tijdje bezig en Be Reborne is best een lekkere plaat alleen ook hier zijn de pitchkicks idd iets minder moet ie wel iets mee gaan doenDat is gewoon duidelijk een geripte zatox kick xD. In de melo kan je horen dat hij niet volledig goed pitch op die hoogste pitch
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Als zelf producer zijnde vind ik dat als je kicks ript je wel laag bezig bent. Kicks zijn toch iets wat essentieel is voor je eigen sound en als je ze ript zal je nooit echt een eigen sound ontwikkelen..
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Idd, en dit gebeurt heel vaak.Vandalize wrote:Als zelf producer zijnde vind ik dat als je kicks ript je wel laag bezig bent. Kicks zijn toch iets wat essentieel is voor je eigen sound en als je ze ript zal je nooit echt een eigen sound ontwikkelen..
Ben al vaak "tracks" tegen gekomen waar je duidelijk een Headhunterz kick in hoort, en deze word dan gereleased op hardstyle.com ...
Vind het maar triest.
En ik vraag me sowiso af wat dit in het "nieuwe tracks" gedeelte doet.
De kicks zijn gesampeld door r3bels. werd door jajox zelf bekend gemaakt. kan alleen 1 2 3 niet vinden waar dat nou stonddylanleijten wrote:Vind het meer een beetje een Rebelz kick..Joeyvg wrote:Lijkt me een geripte kick? (Zatox ofzo ?)
jep al die jajox trackjesJoeyvg wrote:Lijkt me een geripte kick? (Zatox ofzo ?)
Het gaat er toch om wat het eindproduct is, niet om hoe bekend een artiest is..Symbolism wrote:Niet al te bekende producers, dus mag je gerust lat wat lager leggen.Jurheinen wrote:FixedSymbolism wrote:Typisch geval van slechte meuk, te hoog gepitchte kick.
Als het niveau nog te laag is (dat je de lat lager moet leggen), dan moet je misschien nog niet beginnen met releasen.