Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:18 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wasted Penguinz

Track(s): TBA1

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 22:01 
 



Ik ben verliefd. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxxer

Kicks kun je niet zo goed horen, melodie daarentegen redelijk.
Beetje standaard WP sounds inmiddels, maar niet verkeerd. Klinkt wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hier kan ik ook wel van genieten met 20 graden en :beer: in de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 10:47 
 

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:05 
 
Hardtraxx Addict

nee niks voor mij dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Kicks kun je niet zo goed horen, melodie daarentegen redelijk.
Beetje standaard WP sounds inmiddels, maar niet verkeerd. Klinkt wel leuk


Inmiddels.. die sound van hun is al nummers lang het zelfde. Ik vind het niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:35 
 
Hardtraxxer

vind de melodie erg lekker, van mij mogen ze al die tba's wel ff op een album gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

harderstylez936 schreef:
van mij mogen ze al die tba's wel ff op een album gooien

Speciaal voor jou doen ze dat ook, begin deze zomer zal ie klaar zijn. :]

OT:
Lekkere melodie zoals altijd wel bij hen. Typisch WP <3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:06 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom je style veranderen als het lekker klinkt <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dan gaan we hier maar verder. HQ:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 00:20 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
harderstylez936 schreef:
van mij mogen ze al die tba's wel ff op een album gooien

Speciaal voor jou doen ze dat ook, begin deze zomer zal ie klaar zijn. :]

OT:
Lekkere melodie zoals altijd wel bij hen. Typisch WP <3.

Weet ik, ik bedoelde eigenlijk min of meer snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale plaat deze :love: Kom maar op met dat album! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

weer zo'n simpele melodie, maar toch zo vet :worship: blijf wp toch wel top vinden. altijd origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel vanaf t begin :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz - TBA(Raindrops)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:03 
 
Hardtraxxer

topper dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:45 
 

Q-Dennis schreef:
Wasted Penguinz - TBA(Raindrops)


Raindrops? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:46 
 
Hardtraxxer

Raindropz toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 23:14 
 
Hardtraxx Elite

Wat een heerlijk plaatje! :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks