Alles na het & teken weghalen

Ik had er na nog geen 10 minuten al genoeg van en ben keihard weggerend :')wrote:kan net wachten om WP live is te hore
Die muziek van ze is op z'n tijd wel leuk voor in de auto, maar live hoeft niet zo nodig van mijwrote:Ik had er na nog geen 10 minuten al genoeg van en ben keihard weggerend :')wrote:kan net wachten om WP live is te hore
Wat draaiden ze danwrote:Ik had er na nog geen 10 minuten al genoeg van en ben keihard weggerend :')wrote:kan net wachten om WP live is te hore
Ja dat had ik ook toen ze bij de Magic Show draaidewrote:Ik had er na nog geen 10 minuten al genoeg van en ben keihard weggerend :')wrote:kan net wachten om WP live is te hore
Ja had ze ook liever op de main gezien. Track klinkt weer lekker! Hoop snel een wp release op een nieuw label.wrote:Jammer dat ze op intents niet op de main staan. Typisch mainstage muziek met een lekker zonnetje en een biertje
wrote:Typisch mainstage muziek met een lekker zonnetje en een biertje
Dat is de ideale combinatie inderdaad!wrote:Jammer dat ze op intents niet op de main staan. Typisch mainstage muziek met een lekker zonnetje en een biertje