Last edited by Magnetron on 04 Sep 2014 18:40, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Klinkt vet. 
Heel vet weer!
En +1 dat hij ook niet steeds hetzelfde riedeltje/truckje doet in zijn producties, maar steeds probeert te komen met iets origineels
En +1 dat hij ook niet steeds hetzelfde riedeltje/truckje doet in zijn producties, maar steeds probeert te komen met iets origineels
-
A
Dit dus, ik vind Warface echt een verademing in de 'raw' scene van tegenwoordigwrote:Heel vet weer!![]()
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
wrote:Dit dus, ik vind Warface echt een verademing in de 'raw' scene van tegenwoordigwrote:Heel vet weer!![]()
-
MHardtraxx Veteran
DnB/Crossbreed elementen maken het alleen maar beter zeg!
Warface was al een van mijn favorieten, maar hij blijft ook echt zorgen dat hij favoriet blijft
meh, gaat echt afhangen van de kick...
die snares nieuwe hype aan het worden? kan vet zijn hoor, maar je ziet het alweer gebeuren dat dit de nieuwe rage gaat worden haha...
afwachten op HQ dus, wie weet op Q-base ?
die snares nieuwe hype aan het worden? kan vet zijn hoor, maar je ziet het alweer gebeuren dat dit de nieuwe rage gaat worden haha...
-
MHardtraxx Veteran
wrote:meh, gaat echt afhangen van de kick...
wrote:Kick edits & tricks need to be placed
Hoop niet dat het een nieuwe hype wordt. Vind het altijd ontzettend vet klinken, maar dan moet het niet te overheersend worden.wrote:meh, gaat echt afhangen van de kick...
ja daarom zeg ik toch nog niet of ik het wel of niet vet vind, het gaat afhangen van hoe vet de kick uiteindelijk gaat wordenwrote:wrote:meh, gaat echt afhangen van de kick...wrote:Kick edits & tricks need to be placed
Melodie en synth doen me een beetje denken aan Revolution van Frequencerz. Denk dat dit wel leuk kan worden 
-
MHardtraxx Veteran
Ah, begreep het verkeerd.wrote: ja daarom zeg ik toch nog niet of ik het wel of niet vet vind, het gaat afhangen van hoe vet de kick uiteindelijk gaat worden
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Sounds zijn vet, alleen kick mag wel aan gewerkt worden. Ook bij andere platen in HQ, kick komt niet naar voren.
Live zal die wel hard gaan
Live zal die wel hard gaan
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Kick moet inderdaad nog wat aan gesleuteld worden maar voor de rest klinkt het weer erg lekker.. 
Klinkt alsof er hele leuke kickselrolls in zitten.
-
T
- 3 posts member since 2014
- last seen Sep 2014
Dit nummer ging zo alle jezus hard!! Warface dikke eindbaas!

Wat is dit toch een baas geworden, elke productie van Warface knalt kneiter hard!

Beloofd heel veel dit, wordt slopen zaterdag!
Wat klinkt dit belachelijk dik.
Klinkt dik enzo. Maar vindt niemand dit ook een beetje 13 in een dozijn 'raw?
Ik vind imo Warface verre van een 13/12 producer. Hij probeert echt wel iedere keer iets anders bij zijn producties en als je die eerste previews hebt gezien dan weet je dat er in deze track DnB/Crossbreed achtige elementen in verwerkt zitten, dus dat is niet echt bepaald 13 in een dozijn te noemen.wrote:Klinkt dik enzo. Maar vindt niemand dit ook een beetje 13 in een dozijn 'raw?