Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Toneshifterz & Wasted Penguinz?

Track(s): Playing With Fire

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

allemaal dezelfde soort scheet kicks de laatste paar previews. ook die platen van code black zitten van die scheetkicks in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Is deze niet met Wasted Penguinz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoor er duidelijk WP in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite

jup ik hoor ook wasted penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gave melodie, maar ben het met case dj eens: de kicks zijn niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dat feeling. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt toch zeker niet slecht alleen jammer van die slechte kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Eerste plaat die me een beetje weet te raken van Wasted Penguinz! hoor overigens niet heel veel Toneshifterz invloeden op de intro na imo..
Lekker sfeertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 19:51 
 

Zoals de meesten hier al zeggen een lekker nummer maar ontzettende softe rot kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de kicks juist wel bij de plaat passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Ik vind de kicks juist wel bij de plaat passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:01 
 

Cruelty schreef:
originele melodie weer man, nog nooit van wasted penguinz gehoord zoiets.

:sleep:

:') Slaat wederom de plank mis.




Vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:03 
 

Geniale track!

Zal dus wel op het WP album komen. :)

Vind hun melodieen stuk voor stuk mooi, zelde dat er eentje tussen zit die me niet aanspreekt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die gasten spelen echt met vuur. Lekker plaatje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
originele melodie weer man, nog nooit van wasted penguinz gehoord zoiets.

:sleep:


?

Citaat:
:') Slaat wederom de plank mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:12 
 

Cruelty schreef:
Al die melodieën van Wasted Penguinz lijken op elkaar.

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Ik vind de kicks juist wel bij de plaat passen.


alleen die van de climax had veel harder en naar voren gemogen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 22:04 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Phase 2 schreef:
Ik vind de kicks juist wel bij de plaat passen.


alleen die van de climax had veel harder en naar voren gemogen :)


Hoe kan je dat nu al horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 08:32 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaat hoor. Hoor hier duidelijk Toneshifterz fx kicks in maar ook die zwevende synth van Wasted Penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TS en WP zou wel een hele goede combi zijn denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

:love: fijne plaat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 00:12 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Al die melodieën van Wasted Penguinz lijken op elkaar.

:sleep:

OT: Erg lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

nice! kan niet wachten tot ik 'm live hoor! :woot:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks