Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Tiësto / Wildstylez

Track(s): Drifting (Wildstylez Remix)

Sample/video:


Eerste track

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen al het raw is dit wel een verademing :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zweeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeker vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 15:58 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 09:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oeh, dit klinkt nice zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:43 
 
Hardtraxxer

Zit er uberhaupt een kick in de climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Zit er uberhaupt een kick in de climax?

Zegt de man die "zaagkick" heet op dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Zit er uberhaupt een kick in de climax?

het is een betere kick dan 99% van de raw die nu uitkomt. dus ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:52 
 
Hardtraxxer

Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Wat een scheetjes deze kicks man. Heb genoeg Wildstylez kicks gehoord die (voor Widstylez standaarden) wel impact hebben. Maar dit. Als je deze kicks eronder gooit kan je net zo goed alleen de melodie afspelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Wat een scheetjes deze kicks man. Heb genoeg Wildstylez kicks gehoord die (voor Widstylez standaarden) wel impact hebben. Maar dit. Als je deze kicks eronder gooit kan je net zo goed alleen de melodie afspelen. :lol:

Je hebt verder wel gelijk hoor, kicks klinken nog matig maar dat kan best door de opname zo klinken.
Even wachten tot de officiele releae als die er komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Wat een scheetjes deze kicks man. Heb genoeg Wildstylez kicks gehoord die (voor Widstylez standaarden) wel impact hebben. Maar dit. Als je deze kicks eronder gooit kan je net zo goed alleen de melodie afspelen. :lol:

Het is een radio opname Emre, bij de andere tracks klinkt het ook niet zoals je zou normaal zou verwachten.
Dus nog even geduldig afwachten.
En idd, hebben zaagkicks wel "impact" dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 23:18 
 
Hardtraxxer

Jaaa dit zijn ze :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :D
En wat betreft de kicks, dit is 100% beter dan alle harde raw kicks van tegenwoordig (en dan helemaal die klote "zaagkicks")
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 15:36 
 
Hardtraxxer

Ik vind maar pak 'm beet 1 op de 20 zaagkicks goed hoor, die username is meer voor de grap :P

Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad, maar die kicks waarmee de climax begint, moet ik letterlijk m'n volume hoog zetten om te horen dat er kicks afspelen ipv alleen melodie. Als we sommige raw tegenwoordig geen hardstyle meer mogen noemen omdat het te ver van 'wat hardstyle is' af ligt, waarom dit dan wel? Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm, dus er wordt wel een beetje met 2 maten gemeten en het is duidelijk dat er hier een voorkeur richting de softere kant van het genre heerst tegenwoordig. Prima, maar dan is dit net zo min 'hardstyle' als een overstuurde Gearbox plaat met een uptempo kick op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ik vind maar pak 'm beet 1 op de 20 zaagkicks goed hoor, die username is meer voor de grap :P

Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad, maar die kicks waarmee de climax begint, moet ik letterlijk m'n volume hoog zetten om te horen dat er kicks afspelen ipv alleen melodie. Als we sommige raw tegenwoordig geen hardstyle meer mogen noemen omdat het te ver van 'wat hardstyle is' af ligt, waarom dit dan wel? Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm, dus er wordt wel een beetje met 2 maten gemeten en het is duidelijk dat er hier een voorkeur richting de softere kant van het genre heerst tegenwoordig. Prima, maar dan is dit net zo min 'hardstyle' als een overstuurde Gearbox plaat met een uptempo kick op het einde.

Hardstyle is en blijft in essentie dansmuziek en dit kan je gewoon regelrecht onder slaapmuziek scharen.


Wacht gewoon tot er een betere versie online is en geef dan soortgelijk commentaar, nu slaat het als een kut op een pakje boter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 16:03 
 
Hardtraxxer

Ja m'n reactie komt wat feller over dan de bedoeling was. En idd, ff wachten op de HQ. Maar ergens snap ik toch niet hoe dit soort platen (nog een recent voorbeeld: Brennan Heart - Lose You Tonight met net zo'n nauwelijks hoorbare kick) dan volgens de kenners wel 'hardstyle' is, maar de moderne xtra raw niet. En ja, ik weet dat deze uitspraak recht tegen de stroming hier ingaat :lol: maar oprecht, kan iemand het mij uitleggen?

Edit: Die 'gebruikelijke' dong kick op t einde bedoel ik niet, enkel 2:08 - 2:20. Pleur toch op met die dance kicks die regelrecht uit een popnummer zouden kunnen komen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm


nou is dit ook wel waar als je het mij vraagt.

echt hardstyle? nee.

maar het is geen omsamenhangende tyfusherrie. dit luistert 1000x fijner.

en ja het blijft een brakke opname. Hardstyle klinkt altijd bezopen over de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2024 11:30 
 
Hardtraxxer

Rawfanaten wanneer ze erachter komen dat een hardstyle plaat meer is dan een wedstrijdje wie de meest achterlijke kick kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2024 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love it, Wildstylez weet altijd een hele prettige sfeer met zijn producties op te roepen. Heel herkenbaar, maar toch wel fris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 00:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

meer van dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad

Clubbin', The Phantom Beat, The Zero Hour (ja P1 dus samen gemaakt), al z'n werk onder Seizure, allemaal nooit geluisterd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeie kick & bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 13:20 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Zaagkick schreef:
Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad

Clubbin', The Phantom Beat, The Zero Hour (ja P1 dus samen gemaakt), al z'n werk onder Seizure, allemaal nooit geluisterd? :P


Ja oke, klopt, maar dat is wel eerder uitzondering dan regel als je z’n gehele discografie bekijkt
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks