Last edited by TheSoundOfHardstylez on 11 Mar 2012 23:06, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje standaard. Heb eigenlijk nog geen interessante track gehoord van The R3belz sinds ze uit elkaar zijn 
Same here.. Vind Reactivating The Bionicle en Cosmik nog wel vet, maar die kicks zijn ook heel slap. Hoop dat er ooit nog platen komen van het niveau Pattern 1 / 2, Bionicle, Temptation, Shade.wrote:Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje standaard. Heb eigenlijk nog geen interessante track gehoord van The R3belz sinds ze uit elkaar zijn
Ik vind de nieuwe R3belz juist fucking goed.
Reactivating the Bionicle/ Cosmik/ Armageddon/ Disturbia Remix/ Odissea 2011
Deze plaat heeft weer een heerlijke mid
Break en climax doen er wel veel voor onder helaas.
Toch vind ik het idee van de tracks van The R3belz wel top. de tracks zijn soms meer mainstream, maar de kicks zijn altijd wel lekker stevig.
Reactivating the Bionicle/ Cosmik/ Armageddon/ Disturbia Remix/ Odissea 2011
Deze plaat heeft weer een heerlijke mid
Toch vind ik het idee van de tracks van The R3belz wel top. de tracks zijn soms meer mainstream, maar de kicks zijn altijd wel lekker stevig.
Ik vind het een geslaagde plaat. Stevige intro met een wat mainstream melodie, maar nog wel een lekkere kick eronder. Gelukkig wordt de pitch dit keer niet overdreven als in Shade en Armageddon.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ditwrote:Ik vind de nieuwe R3belz juist fucking goed.
Reactivating the Bionicle/ Cosmik/ Armageddon/ Disturbia Remix/ Odissea 2011![]()
Deze plaat heeft weer een heerlijke midBreak en climax doen er wel veel voor onder helaas.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vet! The R3belz kan my wel bekoren 
En ja hoor! Weer een gruwelijk dikke midintro. De melo in de climax vind ik deze keer ook aardig wat energie hebben, gaaf!
kicks te slap? tijd voor nieuwe speakers jongenwrote:Same here.. Vind Reactivating The Bionicle en Cosmik nog wel vet, maar die kicks zijn ook heel slap. Hoop dat er ooit nog platen komen van het niveau Pattern 1 / 2, Bionicle, Temptation, Shade.wrote:Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje standaard. Heb eigenlijk nog geen interessante track gehoord van The R3belz sinds ze uit elkaar zijn
wrote:Vet! The R3belz kan my wel bekoren
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
wrote:Ik vind de nieuwe R3belz juist fucking goed.
Reactivating the Bionicle/ Cosmik/ Armageddon/ Disturbia Remix/ Odissea 2011![]()
Deze plaat heeft weer een heerlijke midBreak en climax doen er wel veel voor onder helaas.
Volledig mee eens! The R3belz
Nee deze was al gedraait op hardbass
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dit dus.. toen ze nog bij elkaar waren, waren hun producties veeel beter!! snoeiharde intro's harde kick en melodie in de climax en natuurlijk uitschieters als Pattern 1 en Pattern 2wrote:Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje standaard. Heb eigenlijk nog geen interessante track gehoord van The R3belz sinds ze uit elkaar zijn
enige leuke plaat die ik tot nu toe heb gehoord van The R3belz is Disturbia remix..
Nee dat kan nooit, want deze al een stuk ouder als de aankondiging dat hij ging beginnen aan een anthem.wrote:Is dit misschien dat anthem waar hij mee bezig was?
oudere wel maar deze is volgens mij voor het eerst gedraait op hardbass net als die anderewrote:Nee dat kan nooit, want deze al een stuk ouder als de aankondiging dat hij ging beginnen aan een anthem.wrote:Is dit misschien dat anthem waar hij mee bezig was?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik wil The R3bels terug die hadden echt betere nummers 
vind dit veels te standaard eerst vond ik the r3bels wel altijd net weer anders als de rest alleen de nieuwe is te standaard.
vind dit veels te standaard eerst vond ik the r3bels wel altijd net weer anders als de rest alleen de nieuwe is te standaard.
Die intro is niet zo energiek en aggressief als ik van hem gewend ben
En de climax stelt mij ook beetje teleur
Anyway met State Of Mind op de release blijft het wel een top release
En de climax stelt mij ook beetje teleur
Anyway met State Of Mind op de release blijft het wel een top release
Ik vind het allemaal op elkaar lijken.
-
K
Teleurstellend.
En ook The Rebelz kan ik van mn lijstje met boeiende producers schrappen...
klinkt zeker niet verkeerd, maar hij heeft betere nummers gemaakt