Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Tartaros

Track(s): B.O.O.M

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxxer

Klinkt als een dikke track :clap: Ben benieuwd hoe die live klinkt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

M-bition schreef:
Klinkt als een dikke track :clap: Ben benieuwd hoe die live klinkt :yes:

Klinkt heel dik live ! toffe plaat ! Tartaros is goed bezig

Kick klinkt beter dan z'n vorige
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks zijn zeker een vooruitgang. :D Vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:24 
 

Ja, ben wel fan van zijn tracks. Bewijst het nu opnieuw in een vernieuwend jasje. Alleen die pitchkicks klinken niet goed, maar dat is smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt zeker vet! Alleen super jammer van die pitch.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:37 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de kicks, ze klinken wat slap.
Zit wel lekkere drive in de mid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Kicks zijn iets te zwak naar mijn mening, screeches zijn wel heerlijk :) Het pitchen vind ik wel leuk gevonden :) Tartaros maakt flink wat vooruitgang :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die synth in de climax klinkt nogal amateuristisch als ik eerlijk ben. Ook de kicks komen niet lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit flink wat vooruitgang in deze track ten opzichte van de laatste tracks. Vocals klinken goed!

Puntje voor de video trouwens: is het niet remaining in plaats van remained? Als dat een foutje is vind ik het wel slordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Puntje voor de video trouwens: is het niet remaining in plaats van remained? Als dat een foutje is vind ik het wel slordig.


Dacht ik ook al idd..

Verder best leuke track, screeches zijn vet, alleen de synth vind ik idd wat simpel klinken en ik kan de melodie niet echt volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Puntje voor de video trouwens: is het niet remaining in plaats van remained? Als dat een foutje is vind ik het wel slordig.


moet inderdaad remaining zijn, gezien het geen verleden tijd is. maargoed, who cares, het gaat om de plaat en die klinkt goed naar mijn mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Klinkt heel dik live ! toffe plaat ! Tartaros is goed bezig

Kick klinkt beter dan z'n vorige
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxxer

Elske8 schreef:
Khadber schreef:
Puntje voor de video trouwens: is het niet remaining in plaats van remained? Als dat een foutje is vind ik het wel slordig.


moet inderdaad remaining zijn, gezien het geen verleden tijd is. maargoed, who cares, het gaat om de plaat en die klinkt goed naar mijn mening!


Ook irritant dat die tijden niet gelijk lopen.
De track zelf klinkt wel heel vet
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks