Last edited by MYTZE on 17 May 2015 16:21, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Veel Release kopieën atm, zolang ze dr niet te lang mee doorgaan vind k t nog wel lekker 
het lijkt inderdaad erg op release maar wat een melodie!

-
S
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alleswrote:Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
-
S
Sylence en Cyber inderdaad wel maar Wp en Da Tweekaz niet. Wp was uniek en Da Tweekaz zijn dat nog steeds.wrote:Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alleswrote:Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Da Tweekaz doen redelijk hetzelfde iedere keer maar kopiëren toch niets?wrote:Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alleswrote:Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
Wel vind ik dat ook al doe je hetzelfde, als je een andere melo hebt klinkt het toch snelle anders dan wanneer je een anti climax heb met een screech op 2, 4, 6 en 8.
da tweekaz kopieren zichzelf, net als frontliner trouwens.
alleen da tweekaz kunnen er alsnog wat leuks van maken.
alleen da tweekaz kunnen er alsnog wat leuks van maken.
wrote:Heerlijke buid-up en weer z'n zweverige melodie
![]()
![]()
![]()
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Sylence en Cyber kopiëren inderdaad andere artiesten na, maar WP & Da Tweekaz vernieuwen nou ook niet echt qua sounds, met name WP. Als je een plaat leuk vindt blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat deze artiesten ook elke keer hetzelfde doen en dus niet veel origineler zijn dan het gros aan de raw kant.
Juist de artiesten die al even kansloos bezig zijn aan de melodieuze kant, door wat Magnetron zegt.wrote:Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk
-
S
Het klinkt wel vaak het zelfde maar het was wel een unieke style waaraan je de WP meteen herkend. Een eigen identiteit dus en dat word juist veel gemist in de scene. Zou in mijn ogen ook een beetje raar zijn als ze in een keer helemaal van sound zouden gaan veranderen.wrote:Sylence en Cyber kopiëren inderdaad andere artiesten na, maar WP & Da Tweekaz vernieuwen nou ook niet echt qua sounds, met name WP. Als je een plaat leuk vindt blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat deze artiesten ook elke keer hetzelfde doen en dus niet veel origineler zijn dan het gros aan de raw kant.
En verder ben ik het hier ook helemaal mee eens:
wrote:
Wel vind ik dat ook al doe je hetzelfde, als je een andere melo hebt klinkt het toch snelle anders dan wanneer je een anti climax heb met een screech op 2, 4, 6 en 8.
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Eens, plus ik vind het niet erg zolang Release toch nog niet "gereleased" wordtwrote:Veel Release kopieën atm, zolang ze dr niet te lang mee doorgaan vind k t nog wel lekker
wrote:het lijkt inderdaad erg op release maar wat een melodie!![]()
-
S
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Vond de versie van toen het nog 'Happyness' heette leuker dan 'Senseless' 
Tweede climax is wel leuk. Maar de eerste climax is zoveel minder dan Happyness.wrote:Vond de versie van toen het nog 'Happyness' heette leuker dan 'Senseless'
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Zelfde had Sylence ook gedaan met Sonder..
De aangepaste versie was een stuk minder dan de oude
De aangepaste versie was een stuk minder dan de oude
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2024
Heerlijk
, alhoewel ik Happyness ook super vond!
Naar mijn mening heeft deze een iets andere "emotie", iets "dieper" waar ik Happyness "vrolijker" vondt.
Die 2e climax vind ik echt vet!
Ook deze staat, net als bij AvixDJ, op repeat
Naar mijn mening heeft deze een iets andere "emotie", iets "dieper" waar ik Happyness "vrolijker" vondt.
Die 2e climax vind ik echt vet!
Ook deze staat, net als bij AvixDJ, op repeat
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2024