Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Sylence

Track(s): Senseless

Sample/video:


Bron: TMS
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:06 
 
Hardtraxx Elite

Veel Release kopieën atm, zolang ze dr niet te lang mee doorgaan vind k t nog wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:34 
 

het lijkt inderdaad erg op release maar wat een melodie! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:28 
 

:worship: Heerlijke buid-up en weer z'n zweverige melodie :loving: :thumbsup: :loving:

Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D

Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:47 
 

Magnetron schreef:
sandervanbruggen schreef:
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D

Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alles

Sylence en Cyber inderdaad wel maar Wp en Da Tweekaz niet. Wp was uniek en Da Tweekaz zijn dat nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:02 
 
Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
sandervanbruggen schreef:
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D

Zij doen precies hetzelfde aan de euforische kant, ze kopiëren ook alles

Da Tweekaz doen redelijk hetzelfde iedere keer maar kopiëren toch niets?

Wel vind ik dat ook al doe je hetzelfde, als je een andere melo hebt klinkt het toch snelle anders dan wanneer je een anti climax heb met een screech op 2, 4, 6 en 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:06 
 

da tweekaz kopieren zichzelf, net als frontliner trouwens.
alleen da tweekaz kunnen er alsnog wat leuks van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
:worship: Heerlijke buid-up en weer z'n zweverige melodie :loving: :thumbsup: :loving:

Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sylence en Cyber kopiëren inderdaad andere artiesten na, maar WP & Da Tweekaz vernieuwen nou ook niet echt qua sounds, met name WP. Als je een plaat leuk vindt blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat deze artiesten ook elke keer hetzelfde doen en dus niet veel origineler zijn dan het gros aan de raw kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Sylence, Cyber, Wasted Pinguinz en Da Tweekaz wat een verademing tussen al die raw meuk :D

Juist de artiesten die al even kansloos bezig zijn aan de melodieuze kant, door wat Magnetron zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:51 
 

Magnetron schreef:
Sylence en Cyber kopiëren inderdaad andere artiesten na, maar WP & Da Tweekaz vernieuwen nou ook niet echt qua sounds, met name WP. Als je een plaat leuk vindt blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat deze artiesten ook elke keer hetzelfde doen en dus niet veel origineler zijn dan het gros aan de raw kant.

Het klinkt wel vaak het zelfde maar het was wel een unieke style waaraan je de WP meteen herkend. Een eigen identiteit dus en dat word juist veel gemist in de scene. Zou in mijn ogen ook een beetje raar zijn als ze in een keer helemaal van sound zouden gaan veranderen.

En verder ben ik het hier ook helemaal mee eens:
DJ_Tim schreef:

Wel vind ik dat ook al doe je hetzelfde, als je een andere melo hebt klinkt het toch snelle anders dan wanneer je een anti climax heb met een screech op 2, 4, 6 en 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Veel Release kopieën atm, zolang ze dr niet te lang mee doorgaan vind k t nog wel lekker :$


Eens, plus ik vind het niet erg zolang Release toch nog niet "gereleased" wordt ;)

jeffrey2107 schreef:
het lijkt inderdaad erg op release maar wat een melodie! :worship: :loving:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 17:31 
 

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:34 
 

:loving: :loving: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:41 
 
Artiest

Vond de versie van toen het nog 'Happyness' heette leuker dan 'Senseless' :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundEnergizer schreef:
Vond de versie van toen het nog 'Happyness' heette leuker dan 'Senseless' :(


Tweede climax is wel leuk. Maar de eerste climax is zoveel minder dan Happyness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:24 
 
Artiest

Zelfde had Sylence ook gedaan met Sonder..
De aangepaste versie was een stuk minder dan de oude :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdomme zeg, staat op repeat hiero! :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:27 
 
Hardtraxxer

Heerlijk :woot: , alhoewel ik Happyness ook super vond!

Naar mijn mening heeft deze een iets andere "emotie", iets "dieper" waar ik Happyness "vrolijker" vondt.
Die 2e climax vind ik echt vet! :$

Ook deze staat, net als bij AvixDJ, op repeat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 08:57 
 
Hardtraxxer

Senseless incl. outro


@1:55
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks