Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Strings

Track(s): Young The Giant (Outlander Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 00:21 
 
Hardtraxxer

Ik vind deze best wel leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Ik vind deze best wel leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit soort melodieën doen mijn penis groeien! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 09:45 
 
Hardtraxx Elite

MelodicArtDJ schreef:
Dit soort melodieën doen mijn penis groeien! (L)


Lijkt me niet echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Dit soort melodieën doen mijn penis groeien! (L)


Groeit die ook als je mijn QR avatar jat? :P

Wordt niet echt warm of koud van deze track moet ik zeggen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Society schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Dit soort melodieën doen mijn penis groeien! (L)


Groeit die ook als je mijn QR avatar jat? :P

Wordt niet echt warm of koud van deze track moet ik zeggen.. :(


Haha ik heb dat plaatje gewoon van google geplukt, geen idee waar het naartoe lijd als je 'm scant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette plaat. Outlander is een van me favoriete talenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Hard Society schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Dit soort melodieën doen mijn penis groeien! (L)


Groeit die ook als je mijn QR avatar jat? :P

Wordt niet echt warm of koud van deze track moet ik zeggen.. :(


Haha ik heb dat plaatje gewoon van google geplukt, geen idee waar het naartoe lijd als je 'm scant :P

Haha extragratis reclame voor Rob :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 15:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat vreselijk saai zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Wanneeeer komen jou nummers op hardtraxx te staan rob? :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks