Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Regain

Track(s): TBA

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/Regainmusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze man verdiend het om op de volgende Loudness te staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt hoog tijd ja! Ik had hem dit jaar in Eindhoven ook al verwacht. Achja, wachten tot Bass Protocol dan maar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kort stukje maar klinkt weer heerlijk!
En 'I Am God' daarna :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hele dikke plaat dit, ik heb de oude versie! hij is hem nog aan het verbeteren dus wordt WSS nog dikker _0_
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks