Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Re-Volt

Track(s): Free (Euphoric Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker zeg :$
Gave intro, lekkere mid en zeer fijne climax! :thumbsup:

Edit: vocals van Steklo zo te horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kvind Rush toch veeeeel beter hoor, vooral de vocals in deze track spreken me niet zo erg aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:49 
 
Hardtraxxer

Vocals passen er totaal niet bij imo, wel een lekkere drive in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

re-volt doet het weer :worship: na rush en invictus deze is ook weer geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro en mid-intro zijn heerlijk, climax niet verkeerd maar beetje terug houdend vergeleken met mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat. Knap ook om zo'n opvolger na Rush te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:06 
 

Staat in mijn top 10 allertijden vanaf nu, wat een beest van een plaat is dit . :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een tering vette plaat is dit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:41 
 
Hardtraxx Elite

vervelende vocals, verder vind ik de plaat ook niet super. Misschien wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede drive maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap al die orgasmes op deze track niet. Rush is veel beter imo, vind deze eigenlijk helemaal niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:51 
 

Vind de melodie opnieuw wel weer heerlijk, maar vind Rush een stuk beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een godssss heerlijk plaatje dit :love:

Mid-intro, melodie, perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Wat een godssss heerlijk plaatje dit :love:

Mid-intro, melodie, perfect!

Sluit me hier bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mid-intro vind ik heel gaaf klinken, climax is saai. Maar ik kan uit de tracknaam dus concluderen dat er ook een andere versie komt weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuk nummertje, jammer van de vocals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:31 
 
Hardtraxxer

lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Duruz schreef:
Wat een godssss heerlijk plaatje dit :love:

Mid-intro, melodie, perfect!

Sluit me hier bij aan.


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje. lekkere sounds en melodie.
mid intro is ook lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Lekker plaatje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Mid-intro vind ik heel gaaf klinken, climax is saai. Maar ik kan uit de tracknaam dus concluderen dat er ook een andere versie komt weer?


Ja, de opbouw naar de climax is ook erg geschikt voor een anti, dus onontkoombaar. Ik vind de vocals schijtvervelend, rest wel dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:08 
 
Hardtraxx Addict

Die 2 melodieën die door elkaar heen lopen doen het 'm helemaal! Geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 11:00 
 
Hardtraxxer

Lekkere drive hierin zeg! Hij tipt naar mijn mening net niet aan Rush, maar zeker een hele fijne track om te horen! Coowle melodie ook. :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks