Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 14:20 
 
Hardtraxx Crew

Radical Redemption & Nolz - The Mighty Arena (Official Supremacy 2022 Anthem) (MINUS162)

Label: Minus Is More
WEB release: 09/09/2022

Tracks:
Radical Redemption & Nolz - The Mighty Arena (Official Supremacy 2022 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 17:31 
 
Hardtraxxer

Wat een verschrikkelijke vocal is dit zeg, wat was er mis met de oude Supremacy vocal? Verder ook geen fan van dit anthem, laatste drop kan ik al helemaal niks mee. Misschien is het in HQ beter, maar heb weinig verwachtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt interessant! Hopelijk klinkt het in HQ zo vol en niet te leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was zo vet. Ook die vocal heeft wat unieks waardoor het toch wel gaaf is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 07:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel wat weg hebben van The Funfair of Madness die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die Supremacy vocal vind ik echt heel vreemd. Verder wel leuk plaatje! Wat minder enthousiast dan de laatste paar nieuwe platen maar alsnog meer dan prima te pruimen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De gesproken vocals zijn best vet, inderdaad een beetje een spooky thema ofzo. Vervolgens komt Nolz er doorheen brullen en dan die vage hoge schreeuw. Klinkt gewoon heel raar, verder klinkt het in HQ best als een gave sfeervolle plaat, maar die vocalen maken het echt pure cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 20:18 
 
Hardtraxxer

Fucking leip.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap de kritiek van verschillende forums op deze plaat niet zo.
Leuke melodie en prima kicks met veel afwisseling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2022 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ahahahha wat the fuck. SuPrEmACyYyyY
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
ahahahha wat the fuck. SuPrEmACyYyyY


Aaah wat schattig, hij heeft net de baard in de keel zo te horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2022 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Morgen komt de videoclip uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2022 13:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Blijf het zo zonde vinden dat Nolz tegenwoordig schijnbaar in ieder Supremacy anthem zijn zegje moet doen. Om nog maar te zwijgen over die Supremacy vocal :x . Die vocal die bij meerdere AoD anthems gebruikt wordt is juist zo vet. Maar goed, de intro vind ik vrij saai, maar verder is t eigenlijk best een dikke plaat. Melodie doet me aan een andere track denken, maar kan hem niet plaatsen. Normaliter niet zo fan van versnellingen in een plaat, maar vind het hier (zeker door de wat lompere kicks) wel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2022 11:50 
 
Hardtraxxer

Klapperen schreef:
Wat een verschrikkelijke vocal is dit zeg, wat was er mis met de oude Supremacy vocal? Verder ook geen fan van dit anthem, laatste drop kan ik al helemaal niks mee. Misschien is het in HQ beter, maar heb weinig verwachtingen

Nou het klinkt toch allemaal wat beter dan in eerste instantie gedacht. Het is wat langdradig voor een Supremacy anthem, en de laatste drop vind ik nog steeds niks, maar de mid en de climax zijn wel vet. 6.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Melodie doet me aan een andere track denken, maar kan hem niet plaatsen.


Precies dit.

Verder niet echt heel boeiend anthem, vocalen van Nolz en die vage uithaal doen mij helemaal niks. Sowieso niet echt fan van 2 verschillende vocalen in 1 anthem. Als je dat doet, zorg dan op zijn minst dat het bij de sfeer in de plaat past. Nolz past hier met zijn stoere rijmpjes echt niet bij, haalt het hele 'spooky' thema er uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 21:57 
 
Hardtraxxer

Vind het wel vet eigenlijk.

Lekker bombastisch, goeie dreunen in het snellere einde. Duurt alleen wel dusdanig lang dat na dit nummer Radical zijn set al halverwege is, maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat hoor :loving: Alleen totaal geen fan van Nolz vocals, ook hier niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet! Groots, meeslepend, duister en bijpassend sfeertje. Prima kicks ook! En die climax met melodie blijft echt hangen. Die hoge Supremacy vocal vind ik eigenlijk ook wel wat hebben :P

Vind hem alleen wat langdradig, hij had iets korter gemogen. En de praatjes van Nolz tussendoor hadden niet gehoeven, maar stoor me er niet per se aan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle