Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption ft. E-Force

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik loop er nog niet echt warm voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet al te duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Ik loop er nog niet echt warm voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict

http://www.facebook.com/photo.php?v=616 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 22:08 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt veel belovend met die heerlijke E-Force sound en die Masterclass achtige drive. Hoor alleen een voor groot gedeelte een aandeel van E-Force niet van RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:19 
 
Hardtraxxer

klinkt goed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Richaaard schreef:
Klinkt veel belovend met die heerlijke E-Force sound en die Masterclass achtige drive. Hoor alleen een voor groot gedeelte een aandeel van E-Force niet van RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:35 
 

Best matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was dus die zieke track die ik op Fantasy Island hoorde! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor 0 Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik hoor 0 Radical Redemption.


kan er verder niet veel van maken, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is wel degelijk een collab, misschien was RR zen inspiratie een beetje op ;) deze collab is ook 1 van de laatste die hij heeft gemaakt denk ik

OT: ik vind het wel een lekkere beukplaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist wel vet dat de soundbank van andere producers worden gebruikt met de collabs. Anders zou het album zo eentonig worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:34 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Juist wel vet dat de soundbank van andere producers worden gebruikt met de collabs. Anders zou het album zo eentonig worden ^^


Precies dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag snel een HQ preview van komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lompe drive weer!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks