Klinkt wel lekker, maar niet echt een knaller. Wel weer mooi werk van deze heren 
Gelukkig ook niet een nummer dat gedomineerd wordt door vocals, zoals techno prime
de uitwerking van hun tracks in 2009 was alleen minder dan het niveau dat ze nu hebbenChukkels wrote:Ja, op Rebirth hebben ze de weg naar boven gezet. Rebirth is voor deze jongens echt een Rebirth geweest, na een schijtdrama aan tracks in 2010 hebben ze met deze track het niveau van 2009 weer hervonden!
Idd. Ik vond ze in 2010 ook een pak minder, terwijl ik toch fan ben van de PP.Nrgizer wrote:Vishengel wrote:[de uitwerking van hun tracks in 2009 was alleen minder dan het niveau dat ze nu hebben/quote]
Weet ik niet hooorGhostclass,Capital of harder styles,overclipping,hardest heartz,2follow ...
Allemaal topproducties
Ja idd, het is niet heel betrouwbaar. Maar denk wel dat ze die tracknaam gebruiken. (meestal de vocal voor de climax, betuigt van ook niet heel veel inspiratie maar goed)patrickjeb wrote:Youtube verzinsel, kan wel, daar niet van
Vooral omdat er Psycho Punkz staat![]()
Benieuwd voor HQ
Het is gedraaid tijdens de liveact van Psyko Punkz, dus ik ga er wel van uit Psyko Punkz aan deze track hebben gewerkt.patrickjeb wrote:Youtube verzinsel, kan wel, daar niet van
Vooral omdat er Psycho Punkz staat![]()
Benieuwd voor HQ
nee dat is DisrespectSensational wrote:Ik weet dat ze net een nieuwe hebben gemaakt met Headhunterz. Mss deze?