Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: :love:

vooral die 2e climax.. wow. :cry:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk euforisch :loving: Dit zal erg goed gaan op een festival met zonnetje. Zoals vaker weer een fijne variatie in de tweede climax
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Die tweede climax, godver wat zit daar ook een emotie in (L)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel prima om voorbij te horen komen, maar vind het geen hele bijzondere track verder. Vanaf het moment dat de melodie voor de 2e climax er in komt vind ik hem pas leuk eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit. :worship:
Wat een sfeer ziet hier in. :yay:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat weer :loving: :worship:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 20:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat fuuuuucking goed (L)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe de fuck. Deze man is een kunstenaar. Van Gogh en Mozart in één.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2019 20:41 
 
Hardtraxxer

Tweede climax :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2019 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Tweede climax :loving: :cry: :worship:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze pakt mij meteen! Prima melodie en zomers sfeertje! Alleen die kicks lijken nog steeds niet veel bass te hebben. Kan aan de kwaliteit liggen van het ripje, maar bij Phuture Noize stoor ik mij daar al langer aan.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2019 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2019 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plaat doet me trouwens erg veel aan een wat oudere plaat van Phuture Noize denken. Zou dit misschien een vervolg erop kunnen zijn?

Bericht Geplaatst op 26 feb 2019 21:55 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
:cry: :love:

vooral die 2e climax.. wow. :cry:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En steeds maar weer, het houdt niet op... :love:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest even wennen aan deze, maar vind het nu echt weer heerlijk :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christus te paard.. :love:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 16:40 
 
Hardtraxxer


8:52
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran



:loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Miwer
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering man.. :cry: :loving:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 19:08 
 
Hardtraxxer

Zijn stukje van het Defqon Anthem deed me niet zoveel, maar dit is prachtig :love:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Plaat doet me trouwens erg veel aan een wat oudere plaat van Phuture Noize denken. Zou dit misschien een vervolg erop kunnen zijn?



Ik snap wel wat je bedoelt, er zitten wel stukjes in die op elkaar lijken. Maar het lijkt me sterk dat Phuture Noize dit nieuwe nummer gemaakt heeft met de gedachte dat het een vervolg op Hope is. Ik denk eerder dat hij misschien wat
kleine elementen uit Hope heeft gehaald en dit verwerkt heeft in dit nieuwe nummer.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie de link niet zo met Hope, op die basis kan je wel meer platen linken. Zeker gezien PN niet zo van zijn oudere platen is. Plus Hope is wel een stuk steviger dan dit.

Deze plaat is heerlijk, top zomerplaat.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 10:35 
 
Hardtraxxer

:woot: :love: :love: :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks