Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:06 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Notoriouz

Track(s): Reason

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaat, niks bijzonders
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:41 
 
Hardtraxxer

Notoriouz - Reason



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 14:48 
 

Vette plaat! Hoor eigenlijk alleen maar Dries Roelvink :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Vette plaat! Hoor eigenlijk alleen maar Cyber :D


Das knap.

Lekkere plaat idd, fijne melodieuze shit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 15:07 
 
Artiest

Dit is Notoriouz - Reason, niet van Festuca & Cyber.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:06 
 

Zow hallow dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg hoog cyber gehalte ja. Maar wat een heerlijke melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:40 
 

Wat een heerlijk melodie!! :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan een modje deze aanpassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

leuke plaat van Notoriouz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Kan een modje deze aanpassen?

Vooruit. Volgende keer melding maken, zie ik (en de andere mods) het sneller ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:23 
 
Hardtraxxer

Wat een ontzettend lekkere plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Kaasstaaf schreef:
Kan een modje deze aanpassen?

Vooruit. Volgende keer melding maken, zie ik (en de andere mods) het sneller ;)


Geen idee hoe ik dat doe, chef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:56 
 
Artiest

Kaasstaaf schreef:
Magnetron schreef:
Kaasstaaf schreef:
Kan een modje deze aanpassen?

Vooruit. Volgende keer melding maken, zie ik (en de andere mods) het sneller ;)


Geen idee hoe ik dat doe, chef.

Op zijn profiel klikken, dan op PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon uitroep teken drukken rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wel heerlijke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Geen idee hoe ik dat doe, chef.

Rechts van elk bericht staat een mooie knop met 'meld dit bericht'. Daar kun je dus op drukken en doe je als reden 'anders' en dan bij informatie even dat OP mag worden aangepast :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks