Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Neroz & Neilio

Track(s): Ressurection

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

haha ik wilde hem er ook al opzetten maar youtube link werkte bij mij ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Artiest: Neroz & Neilio

Track(s): Ressurection

Sample/video:

Ff van https = http maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Artiest: Neroz & Neilio

Track(s): Ressurection

Sample/video:

Ff van https = http maken ;)


Thanks, was me niet opgevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 11:33 
 
Hardtraxxer

Bij welk label zit Neilio nou? Hij zat eerst bij Monstercat, toen hoorde ik iets over DWX Update maar dat was ook al ruim een jaar geleden? >.<

OT: Lekker nummer :D Fijne kicks en leuke melodie, fijne synth. En waarschijnlijk ben ik weer de enige die die pitchkicks op het eind van de climax lekker vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thew schreef:
Bij welk label zit Neilio nou? Hij zat eerst bij Monstercat, toen hoorde ik iets over DWX Update maar dat was ook al ruim een jaar geleden? >.<

OT: Lekker nummer :D Fijne kicks en leuke melodie, fijne synth. En waarschijnlijk ben ik weer de enige die die pitchkicks op het eind van de climax lekker vind ^^


je bent niet alleen:P ik kan neillio zijn platen ook altijd wel waarderen die pitch hoort daarbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:29 
 
Hardtraxx Newbie

Melody doet me wel heel erg denken aan ctrl alt delete..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd. Leuke melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk neilio + neroz! :love: combi = goud
Benieuwd naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict

HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

:yay: Knaller! kan niet wachten tot vrijdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke plaat weer van deze twee :), hopelijk snel weer collab en Neillo mag ook wel naar DWX imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:59 
 

Nee dit vind ik dan weer 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

pakt mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem wat saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is niet de beste productie van zowel Steven als Neilio, maar het klinkt zeker lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie komt me echt bekend voor, kan er alleen niet op komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Die melodie komt me echt bekend voor, kan er alleen niet op komen!

Frontliner - Sunblast :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks