Last edited by TheSoundOfHardstylez on 25 Oct 2012 17:38, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
zo wat is deze vet 
Deze klinkt inderdaad vrij lekker, deze ga ik volgen. 
Neilio is echt een held. Snap nog steeds niet waarom hij geen contract heeft bij een groot label (ipv omegatypez die ik kwalitatief toch een stuk minder vindt)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eens met Teknizion, Neilio stelt mij zelden teleur.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Zeker eens, bijna al zijn melodieen steken goed in elkaar, deze ook weer 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
saaie melo, niet mijn ding 
Na een paar keer luisteren, vind ik hem toch erg lekker. Vond hem eerst wat simpel, maar hij is toch erg lekker. Keep it up Neilio, hoop dat we hier binnenkort weer wat van je horen qua releases of label.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
hij zit tegenwoordig bij dwx update
Wow Neilio echt bij dwx update?
, dat heb ik dan helemaal gemist 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
bron? zou wel mooi zijn overigens! eindelijk wat releases!wrote:hij zit tegenwoordig bij dwx update
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Hij stond ergens (volgens mij The Qontinent?) in de DWX Update Area. Lijkt me van wel duswrote:bron? zou wel mooi zijn overigens! eindelijk wat releases!wrote:hij zit tegenwoordig bij dwx update
Erg vet plaatje weer
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
is hier al meer over bekend, erug lekker plaatje
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Zal wel even duren aangezien hij van label is gewisseld. Zal binnenkort wel een 3-tracker uitkomen op DWX Updatewrote:is hier al meer over bekend, erug lekker plaatje
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Laat maar komenwrote:Zal wel even duren aangezien hij van label is gewisseld. Zal binnenkort wel een 3-tracker uitkomen op DWX Updatewrote:is hier al meer over bekend, erug lekker plaatje
Hier een iets meer officiële bron, een plaatje van The Vision. Zal wel een flyer voor het ADE zijn.wrote:bron? zou wel mooi zijn overigens! eindelijk wat releases!wrote:hij zit tegenwoordig bij dwx update

Wat een zieke track. Heerlijk zweverige melodie.
De kwaliteit lijkt echt heel hoog te liggen. Als er Noisecontrollers had gestaan had ik 't ook geloofd. Echt heeeel benieuwd naar HQ
De kwaliteit lijkt echt heel hoog te liggen. Als er Noisecontrollers had gestaan had ik 't ook geloofd. Echt heeeel benieuwd naar HQ
Thanks voor het compliment!wrote:Wat een zieke track. Heerlijk zweverige melodie.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Neilio @DJNeilio
This track is called 'Neilio - Way Beyond'. (@YouTube View on YouTube )
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Klinkt weer lekker Neilio
Benieuwd wanneer je officieel voor DWX produceert
Dikke track weer!
Dikke track weer!
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
Neilio is serieus zo'n enorme uberheld... Jammer dat er al lang geen nieuwe (HQ) tracks te vinden zijn, maar wát een tracks 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
HQQQQ