Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYST ft. Elyn - Arms Of Sorrow (NB104)

Label: Nightbreed Records
WEB release: 19/03/2021

Tracks:
MYST ft. Elyn - Arms Of Sorrow

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na alle goeie platen dat MYST momenteel uitgebracht heeft, kan ik hier echt niet op wachten. Ik ben ontzettend benieuwd wat hier uit gaat komen, want de laatste tijd weet MYST mij constant weer te verassen met zijn nieuwe muziek. HYPE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Na alle goeie platen dat MYST momenteel uitgebracht heeft, kan ik hier echt niet op wachten. Ik ben ontzettend benieuwd wat hier uit gaat komen, want de laatste tijd weet MYST mij constant weer te verassen met zijn nieuwe muziek. HYPE.

Exact dit! Heel erg benieuwd hiernaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt lastig om The Path We Take te overtreffen, maar zou ongetwijfeld wel weer dik in orde zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette mid-intro en twee hele sfeervolle breaks. De eerste climax ben ik geen fan van, komt opnieuw door de kicks die ik vaker bij MYST niet zo fantastisch vind. De tweede climax daarentegen begint echt fantastisch, zelfde soort kick als dat in Bliss ook zit in de tweede climax, helaas wel weer gevolgd door een wat mindere kick.

All in all toch een erg vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend fijne plaat weer! Enige minpunt zijn wel de kicks die ik te veel aanwezig vindt. Maar kan er wel overheen luisteren! Wat een vibe weet deze man telkens te creƫren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy die midintro is echt sick! Melodie en synths wel lekker (zoals gewoonlijk bij MYST), maar vocals ben ik geen fan van. Een dub zou welkom zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo fijn weer dit. Kicks wel minder fan van maar wat een heerlijke trance feels zitten hier in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een achterlijke kicks zitten er in de climax. Dat verpest gewoon de hele plaat voor mij.
Dat is echt een min punt bij MYST. Vaak de climax kicks die mij niet liggen
De mid begint zo dik en dan switchen naar grafkicks. Zonde!!
Voor de rest de sounds gewoon dik in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niet zoveel met die vocals, een dub versie zou inderdaad wel chill zijn voor deze plaat. Maar toch zet hij wel echt een bizar vette sfeer neer! Melodie is wederom heerlijk en kicks stoor ik mij niet aan. Sterker nog, vind ze er wel bij passen eigenlijk. Al met al zeer toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke plaat weer, die melodie en synth :loving: Vind hier de climaxkicks wel minder dan in z'n andere recente platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 12:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de vocals dit keer niet echt een toegevoegde waarde. De sfeer en melodie is weer geweldig! Weer een fijne plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 10:44 
 
Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYST gaat ondertussen vrolijk door met heerlijke nummers uit te brengen. In deze plaat vind ik de vocals, de kicks en de climax ook echt heel goed gedaan. Vooral de kick in de 2e climax is gaaf gedaan en dat maakt het nummer voor mij compleet. Naast de goeie kicks en melodie, weet MYST echt een geweldige sfeer neer te zetten in al zijn platen. Ook deze plaat is weer een topper. Ik kan geen genoeg van deze stijl krijgen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle