Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:42 
 
Hardtraxxer

Artiest: In-Phase

Track(s): Fantasy / Supernova ft. Omegatypez

Sample/video:

@0:52 - 4:18 Fantasy
@5:05 - 6:28 Supernova ft. Omegatypez
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Fantasy doet me op een of andere manier denken aan tracks van een paar jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Supernova begint wel lekker maar toen de kicks weer kwamen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxxer

hmm.. Waarom dat stukje van Tim Minchin over de paus erin zit, weet geen mens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind Supernova best lekker klinken, kicks zijn ook wel prima.
Fantasy een beetje te eentonig maar ook wel oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Supernova :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor zit er best een vette sfeer in Fantasy! Ik vrees alleen voor de kicks... Supernova doet me dan weer helemaal niks, en ik kan al horen dat de kicks weer veel te overdreven hoog gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantasy spreekt me heel erg aan, erg benieuwd naar de climax in hq, ben echt een liefhebber van die pan-fluit achtige sounds! In-Phase platen vind ik altijd wel lekker verfrissend, niet te complex en er zit vaak een goede bak energie in, zit wel goed denk ik. :)

Supernova lijkt me dan wat minder, maar houd ook niet echt van dat Omegatypez-stijltje. Vrees daar ook een beetje voor die twee kicks die wel heel erg hoog lijken te gaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks