Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Gunz For Hire - Swagger (A2REC065)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC065
  1. 01Swagger (Original Mix)
  2. 02Swagger (Radio Edit)
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Gunz For Hire - Swagger (A2REC065)

Label: A² Records
WEB release: 12/02/14

Tracks:
Swagger

Sample/video:
View on SoundCloud

Bron:
Gunz for Hire wrote:Swagger will be available on the 12th of February ...
Last edited by TheSoundOfHardstylez on 21 Feb 2013 18:53, edited 3 times in total.
J
Mag ik een emmer? :sick:
S
Deze was vet!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Echt elk nummer is het zelfde van G4H. 2 Jaar geleden, toen het nieuw was, toen was het nog leuk.
Poep.
G
epic :worship:
de lyrics mogen dan zo afgezaagd als kinderlollys zijn, ik vind het echt een dikke plaat :D
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Dit was ziek :worship:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
deze is live zo heerlijk, als je dit 'duidelijk poep' vind was je niet op hard bass in ieder geval :P
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
KSwoosh wrote:epic :worship:
de lyrics mogen dan zo afgezaagd als kinderlollys zijn, ik vind het echt een dikke plaat :D
Dit dus :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
_Padam wrote:deze is live zo heerlijk, als je dit 'duidelijk poep' vind was je niet op hard bass in ieder geval :P
Ik was op hard bass en ik vond het poep. Heel team red was pure commerciële dagjesmens troep. De rest van de sets waren heerlijk.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dit is waarschijnlijk wat de hele plaat gaat verneuken straks op HQ ;) Let maar op
J
Lekker plaatje ja, maar ben bang dat deze net zo snel gaat vervelen als KOTU/Bolivia.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

"At Hardbass we fired three new weapons! The names of the tracks are 'The Massacre', 'Inside my head' and 'Swagger'."

Inside my head?

Edit: Swagger dus, waar slaat zo'n titel op, en al helemaal bij zo'n plaat? :lol:
Last edited by Thew on 04 Feb 2013 19:04, edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Swagger :')²
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hij was vetttttttt. :D
J
Gunz For Hire hebben swekk
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Maakt mij niet zo veel uit dat het 'te veel op hetzelfde' lijkt. Ik vond het weer heerlijk zaterdag inclusief deze plaat :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Zucht, alleen de naam al. :')
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
ThaBomba. wrote: Ik was op hard bass en ik vond het poep. Heel team red was pure commerciële dagjesmens troep. De rest van de sets waren heerlijk.
G4H heeft een dik half uur neer gezet en team red was ook helemaal niet verkeerd. Was veel beter dan verwacht met PP en BH in een team
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
O mijn hemel, mag ik alsjeblieft een emmer voor die vocals :sick:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Gunz For Hire, die hun track Swagger noemen, dan weet je meteen dat je paupervocals krijgt :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
_Padam wrote:
ThaBomba. wrote: Ik was op hard bass en ik vond het poep. Heel team red was pure commerciële dagjesmens troep. De rest van de sets waren heerlijk.
G4H heeft een dik half uur neer gezet en team red was ook helemaal niet verkeerd. Was veel beter dan verwacht met PP en BH in een team
Vond de rest van de avond heerlijk maar dit setje was echt heel erg jammer. Enige pluspuntje aan team Red was de Illusion bootleg van Zatox. Vond Zatox eerder altijd goed maar laatste tracks vallen me allemaal tegen(op Illusion na dan). Psyko Punkz, al die zielige coole lyrics, niet mijn ding. Laat ik niet over BH beginnen.

Maar voor de rest was het een leuk feest hoor, alleen was team Red niet mijn ding.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
El Mare wrote:Gunz For Hire, dan weet je meteen dat je paupervocals krijgt :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mwah daar ben ik niet helemaal mee eens, maar ik ga hier niet over in discussie, want dan weet ik wel weer hoe laat het is :lol: :lol:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Raaaaaaaaaaaw imma give it to ya! :innocent: