Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-o

Track(s): Lekker Sapje

Sample/video:

@31.50
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje vreemd, maar wel lekker :). Bijzondere tracknaam trouwens ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Moet er ff aan wennen denk ik.
Had ik ook met Wildstylez - Huh, dit heeft daar mijns inziens wel iets van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Beetje vreemd, maar wel lekker :). Bijzondere tracknaam trouwens ;)!


dit inderdaad, vind de kick niet zo, maar de sounds zijn echt heel erg vet gedaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:23 
 
Hardtraxx Elite

Lekker sapje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best een lekker sapje ja! :D Ik vind het wel vet! Doet me een beetje denken aan de stijl van Phrantic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track zelf is gewoon bijna vreemder dan de titel xd Ik vind het wel gaaf klinken, maar jezus wat kan deze man divers produceren zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf moet ik erg denken aan het stijltje van Phrantic in zijn Mind Dimension bootleg :)

Vind het lekker, punt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heeft op zich wel wat! Bij Geck-O is het altijd afwachten met wat voor nieuwe track hij aan komt zetten en dat is alleen maar goed! En over de tracknaam: past precies bij Geck-O. Ben benieuwd wat voor artwork hier bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:48 
 

hmm juist, wat vind ik hiervan.......... Eerst nog maar een paar keer luisteren voor ik hier een uitspraak over ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titel dekt de lading helemaal. Het is net een cocktail die de eerste keer echt mega smerig is, maar als je er een paar van hebt gedronken en toch al half lam bent wordt ie vanzelf wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na paar keer luisteren vind ik hem heerlijk :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks