Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Frontliner & John Harris - Loud (KIU037)

Label: Keep It Up Music
WEB release: 11/08/2015

Tracks:
1. Frontliner & John Harris - Loud

Samples:
View on SoundCloud
@14.53

Bron:
Image
Last edited by DLay10 on 21 Dec 2014 22:25, edited 1 time in total.
K
Wat een ontzettend fijne plaat is dit man :woot: Vocals wat minder maar stoor me er niet heel erg aan ^^
Last edited by Kiloknaller on 12 Dec 2014 09:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
K
Ja! Bedankt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Even snel doorheen geskipt, maar damn: wat een ongelooflijk zaaddodende plaat is dit zeg :sick: Wat mij betreft een nieuw dieptepunt voor Frontliner.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Meer dan 2 minuten aan breaks :lol:
Deze man mag echt wel eens met nieuwe sounds gaan komen, want dit is niet meer aan te horen
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zo vervelend is deze plaat nou ook weer niet?
Hardtraxxer
143 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Hij kan het nog! Go Frontliner :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Die vocal, wat enorm slecht. Verder is de track wel oke.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Jezus wat een gigantisch fijne melodie zeg, maar die vocals mogen wel weg eerlijk gezegd.. tot aan de climax lijkt het net op een yellow claw nummer :lol:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Lekkere melo, heeft iets weg van So High.. maar die vocals?
S
Net zoals de meeste Frontliner platen is ook deze weer leuk. ^^
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.
S
Meph0 wrote:Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.
Kwestie van smaak, op de een of andere manier geniet ik zelf meer van "simpele" melodieën dan van die ingewikkelde melodieën die alle kanten op gaan. Bijvoorbeeld Wildstylez - The Moon of Project 1 - Halfway There vind ik geniale melodieën hebben, maar zijn toch redelijk "simpel"
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
stefaneke wrote:
Meph0 wrote:Soms vind ik melodieën die hier enorm geprezen worden als lekker echt veel te simplistisch. Ik vind dat wel grappig eigenlijk, want ik kan mijn vinger er niet goed op leggen. Deze melodie vind ik in ieder geval te makkelijk. Standaardsynth, weinig laagjes, paar toontjes achter elkaar, bweuh.
Kwestie van smaak, op de een of andere manier geniet ik zelf meer van "simpele" melodieën dan van die ingewikkelde melodieën die alle kanten op gaan. Bijvoorbeeld Wildstylez - The Moon of Project 1 - Halfway There vind ik geniale melodieën hebben, maar zijn toch redelijk "simpel"
Fair enough dat het smaak is, maar jouw voorbeelden geven maar weer aan dat ik mijn vinger er niet op kan leggen, want The Moon vind ik ook geweldig, maar Halfway There vind ik weer helemaal niks.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
BuzzLightyear wrote:Even snel doorheen geskipt, maar damn: wat een ongelooflijk zaaddodende plaat is dit zeg :sick: Wat mij betreft een nieuw dieptepunt voor Frontliner.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Melo goed te doen, alleen die vocals zijn mij te irritant
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
View on SoundCloud
@14.53

Heet dus John Harris & Frontliner - Loud
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
John harris :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik kan hier helemaal geen boeiende elementen in vinden, en dat is precies waar Frontliner de laatste jaren voor staat. Ik kan me geen plaat van de laatste jaren van 'm herinneren (uitgezonderd van de collabs met B-Front) die ik vrijwillig meer dan 1x opgezet heb...
S
Leuk plaatje weer van Frontliner en moet zeggen dat ik die vocals ook nog best leuk vind eigenlijk ^^ 7,0
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
sandervanbruggen wrote:Leuk plaatje weer van Frontliner en moet zeggen dat ik die vocals ook nog best leuk vind eigenlijk ^^ 7,0
Ik wijs je graag hierheen met al je cijfers Het geef een cijfer voor de track boven je topic!
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Heb het gevoel dat die melodie heel de tijd blijft hangen.. alsof ie even vast loopt :/ 38,5
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Heel erg happy dit maar het klinkt toch wel erg fijn :)