Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Lees net dat dit een nieuwe Psyko Punkz moet zijn? Zou op z'n Snapchat voorbij moeten zijn gekomen. Best een dikke plaat in ieder geval!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pannenkoek wrote:Lees net dat dit een nieuwe Psyko Punkz moet zijn? Zou op z'n Snapchat voorbij moeten zijn gekomen. Best een dikke plaat in ieder geval!
Nu je het zegt. Heb deze inderdaad op snapchat en die livestream met nieuwe tracks voorbij horen komen :thumbup:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Wel eens wat anders dan die zaaddodende vocals in een PP plaat, dit is echt tof.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Psyko Punkz - Play The Drum

View on YouTube

@ 18:08
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Zo dan, niet wat ik had verwacht :drool:

Maar wat wordt Wolfpack dramatisch ingemixt daarna trouwens in die Qlimax set :lol:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Zo dan, niet wat ik had verwacht :drool:

Maar wat wordt Wolfpack dramatisch ingemixt daarna trouwens in die Qlimax set :lol:
Welk inmixen?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
ja dat ja
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Positief verast! Ik vind er echt een heerlijke sfeer inzitten :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Vette plaat! PP is echt goed bezig :love:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Heeft inderdaad wel wat weg van de stijl van Frequencerz. Maar hoor er inderdaad ook wat sounds in van Born As A Rebel en Hit The Bong. Kijk stiekem toch wel uit naar zijn set op X-Qlusive Ran-D.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Lekker! Stevige plaat, goede kicks en een wat donkere melodie. Komt hierdoor heel wat drive er bij! :yay:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Lekkere drive ^^ Maar ik gok dat dit alleen de mid is.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Even gekopieƫrd uit het andere topic wat hiervoor was:
Dit zijn nou de tracks die ik graag van Psyko Punkz hoor!
Goeie melodie en kicks, geen kinderachtige en zelf ingesproken vocals.
Heerlijk dit! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Prima track idd :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Exterkate wrote:Flinke bak inclusief een vet sfeertje. Helemaal goed dit :love:

Weet iemand de huidige situatie qua producen bij Psyko Punkz? Ik dacht dat toen ze uit elkaar gingen dat er werd gezegd dat ze nog wel gezamenlijk in de studio zouden blijven werken. Ik zie echter alleen die Wietze elke nacht tot 03:00 of zo in de studio zitten haha. Doet 'tie het nu helemaal alleen of zo? Het lijkt wel alsof er nu constant ontiegelijk vette platen uit de studio komen als je het mij vraagt :drool:
Ze produceren nog voor de volle 100% samen. Dat is ten minste wat ze zelf zeggen.
S
Hebben ze niet gewoon 2 aparte studios?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En dan? Alles in de cloud produceren ofzo
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Exterkate wrote:
StevenvanKuijk wrote: Ze produceren nog voor de volle 100% samen. Dat is ten minste wat ze zelf zeggen.
Ja precies, dat zeggen ze. Maar ik heb ze nog nooit samen op Snapchat bijvoorbeeld in de studio zien zitten
Sven is papa geworden dus die gaat niet meer om 03:00 in de studio zitten ;) wel doen ze het nog steeds samen.

Ook voor de (optreden)breuk zag je Sven bijna nooit op de social media, is dus niets nieuws eigenlijk
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
ErikZ wrote:
Exterkate wrote:
StevenvanKuijk wrote: Ze produceren nog voor de volle 100% samen. Dat is ten minste wat ze zelf zeggen.
Ja precies, dat zeggen ze. Maar ik heb ze nog nooit samen op Snapchat bijvoorbeeld in de studio zien zitten
Sven is papa geworden dus die gaat niet meer om 03:00 in de studio zitten ;) wel doen ze het nog steeds samen.

Ook voor de (optreden)breuk zag je Sven bijna nooit op de social media, is dus niets nieuws eigenlijk
Blijkbaar zit Wietse alsnog veel in de studio. Lijkt me niet bepaald stimulerend voor de verhoudingen als er naar buiten wordt gebracht dat Sven zich met producen bezighoudt en achter de schermen blijft en Wietse blijft draaien.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hoe bedoel je? Welke verhoudingen? Want dit is juist wat er netjes gecommuniceerd is
S
TiMOTHYb wrote:En dan? Alles in de cloud produceren ofzo
Doen wel meer duo's lijkt me.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
ErikZ wrote:Hoe bedoel je? Welke verhoudingen? Want dit is juist wat er netjes gecommuniceerd is
View on Facebook over deze video hebben we het nu toch? Want dan heb je gelijk inderdaad. Dacht dat Sven zich vooral bezig ging houden met producties en Wietse met draaien, maar dat is niet het geval.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vette plaat. Strakke sterke lead. PP lekker bezig!
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wat een drive :worship: Had niet verwacht dat deze door pp is gemaakt, klinkt echt helemaal 0,0 als een pp plaat.