Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 16:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): Body Mover

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ik dan maar als eerste een reactie geven :)

Ik vind je kicks niet echt geweldig maar ik vind het wel een lekker plaatje zal 'em zeker vaker gaan draaien. Vind sommige sounds ook nog een beetje dof (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven).

Maar in ieder geval ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zou kunnen omdat het nog een unmaster en 192kbps versie is, Maar zal er nog rekening mee houden met de definitieve versie! Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 18:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

In mijn ogen een slechte/trage ''remake'' van coone-fearless..

Festuca - Body Mover 1:15
Coone fearless 2:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fey-08 schreef:
In mijn ogen een slechte/trage ''remake'' van coone-fearless..

Festuca - Body Mover 1:15
Coone fearless 2:10
[youtube][/youtube]

Nee track nooit geluisterd sorry ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar geloof ik werkelijk geen pepernoot van dat je die track nooit gehoord hebt. Als het sarcastisch bedoeld was mag je voortaan wat duidelijker zijn. Hiermee zeg ik overigens niet dat je de melodie nageaapt hebt al lijkt hij er wel redelijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Serieus :) heb alleen de titel een keer gezien, nooit geluisterd! zal hem zo ff luisteren

Edit:

lijkt er niet echt op imo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie is imo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

Heeft alleen zelfde soort sfeertje maar lijkt er verder niet echt op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

fullfocus schreef:
Heeft alleen zelfde soort sfeertje maar lijkt er verder niet echt op..


vind hem er totaal niet op lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Serieus :) heb alleen de titel een keer gezien, nooit geluisterd! zal hem zo ff luisteren

Edit:

lijkt er niet echt op imo xd


Right nog nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nope, en ookal had ik hem geluisterd 2 compleet andere platen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:54 
 
Hardtraxxer

Hmm... Toch apart dat die noten heel erg op elkaar lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Daar geloof ik werkelijk geen pepernoot van dat je die track nooit gehoord hebt. Als het sarcastisch bedoeld was mag je voortaan wat duidelijker zijn. Hiermee zeg ik overigens niet dat je de melodie nageaapt hebt al lijkt hij er wel redelijk op.


Heb zelf alleen nog maar de intro van die fearless 2012 gehoord, zo vreemd is het niet dat hij 'm nog nooit gehoord heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 10:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nope, en ookal had ik hem geluisterd 2 compleet andere platen xD


Natuurlijk is het niet een kopie ofz. Maar als je zelf al niet kan horen dat die stukjes erg op elkaar lijken :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 11:24 
 
Hardtraxx Elite

Wat een gejank weer. Het lijkt er totaal niet op dus hou maar op met zeuren. Al zou het er wel op lijken BOEIEND.

Vette plaat, je gaat met sprongen vooruit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat een gejank weer. Het lijkt er totaal niet op dus hou maar op met zeuren. Al zou het er wel op lijken BOEIEND.

Vette plaat, je gaat met sprongen vooruit!

thx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Het lijkt er totaal niet op dus hou maar op met zeuren.

Een bezoekje brengen aan de audicien zou niet verkeerd zijn.

Je kunt me alles gaan vertellen Jesse, maar kan bijna niet dat je die nog nooit gehoord had :P
Misschien onbewust eens gehoord in een setje en daar je inspiratie uit gehaald (niks ergs aan)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

niet echt mijn ding, maar wel goed werk geleverd ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks