Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: F8trix

Track(s): Runaway

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk. Meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:14 
 

Frisse sound. I like!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:57 
 
Donateur



@ 05:08
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt goed, lekkere melodie maar niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:18 
 

Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
saai :sleep:

Dit. Tenenkrommende vocals, slappe kicks, standaard geluiden en ga zo het hele rijtje maar af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran


Hoe die melodie erin komt. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere zomer track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:07 
 
Donateur

Lijkt veel op L.O.V.E (vocal cut en distortion etc), maar effectief, leuke stijl luistert lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Z'n eerste paar platen waren toch echt een heel stuk vetter. Deze en L.O.V.E. zijn niet slecht, maar wel echt beduidend minder, te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje maar niet echt speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Hoe die melodie erin komt. :love:


Idd prachtig! Mooi zomerplaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gaat mee voor de zomer collectie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 21:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker plaatje. leuke melodie en synth :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxxer

Komt deze nog uit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:27 
 

Dennis Lambregts schreef:
saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt deze nog,hoor er niks meer over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:01 
 

echt zo'n zomer plaatje dit, wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Lekker plaatje. leuke melodie en synth :)

Dit :thumbup: Als ik alleen naar de melodie luister lijkt het net een track van DB&STFN
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks