Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_edit: Dj Thera - The Breaking Point (THER-091)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:29 
 

Hey, een Theracords plaatje wat ik wel lekker vind klinken, dat zie je niet vaak bij mij.
Vind de vocals wel goed bij de track passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind deze iets minder, maar misschien nog een vette mid intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer heerlijk! :worship:
Zeer benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, maar ik vind die MC Nolz stem nou niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Lekkere track, maar ik vind die MC Nolz stem nou niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me nog niet heel erg boeien. De opbouw is te lang en vind de rest van de preview een beetje random.. Laatste stuk gaat wel.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutlyrics :P Laatste stukje klinkt wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog amper wat gehoord van Theracords. Ken het ook niet goed. Maar ben van plan om er tracks van te luisteren.
Deze track doet me niet veel, maar is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Breaking Point 10 x beter, deze doet me helaas vrij weinig :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:55 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:01 
 

Zeer benieuwd naar de rest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Einde van de preview klinkt wel heel erg lekker. Doet me op de een of andere manier een beetje denken aan Back Again
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Elite

leuke preview :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker! Maar die vocals voegen weinig toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Einde van de preview klinkt wel heel erg lekker. Doet me op de een of andere manier een beetje denken aan Back Again

Dat vind ik ook het leukste stuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit doet me helaas nog vrij weinig, misschien dat daar vanavond verandering in komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kick heeft minder duidelijke distortion maar is dus wel flink diep :) dus ben benieuwd hoe jullie m 'live' ervaren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kick heeft minder duidelijke distortion maar is dus wel flink diep :) dus ben benieuwd hoe jullie m 'live' ervaren :)

Dan hoor ik het vanavond wel, schat ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere sounds!
Prima trackje om digital punk nog mee te laten draaien op hardbass...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks