Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete & Element

Track(s): New Generation

Sample/video:

https://streamable.com/3269i8

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is fucking dik :worship: :bomb: Element 4 prez pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel dik! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat dik! Heel benieuwd naar HQ. Combinatie kon eigenlijk niet anders dan goud zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Element weet wel wat beuken is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks vanaf 1:57 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Lompheid van de bovenste plank, dit zou ik wel eens live willen horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet normaal wat een :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geef hoge kwaliteit neven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de HQ. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 08:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die laatste 30 seconden zijn echt zo smerig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. Dat klinkt lekker! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2021 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crème de la crème van de hardere stijlen dit. Wat een sounds, kicks, drive, geweld. Veel beter gaat het niet worden. :loving: Kan niet wachten om deze live te horen. En blij dat Delete weer eens wat van zich laat horen de laatste dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2021 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Nieuwe sample in iets hogere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2021 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Bommen :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm. Ben altijd groots Delete fan geweest (al vind ik hem de laatste paar jaar over het algemeen wat minder geworden). Maar ook hier word ik niet heel warm van. Vind het allemaal maar leeg en 'simpel' klinken. Snap dat het gewoon lekker rammen moet zijn en dat er daarom niet perse een soort van diepgang in hoeft te zitten. Maar de oude Delete was ook gewoon vollebak rammen en als je dat naast dit neerlegt, dan is dat toch wel even een verschilletje (wat overigens niet in het voordeel werkt van deze plaat).

Jammer. Verlies dan ook wel steeds meer mijn interesse in Delete zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hmm. Ben altijd groots Delete fan geweest (al vind ik hem de laatste paar jaar over het algemeen wat minder geworden). Maar ook hier word ik niet heel warm van. Vind het allemaal maar leeg en 'simpel' klinken. Snap dat het gewoon lekker rammen moet zijn en dat er daarom niet perse een soort van diepgang in hoeft te zitten. Maar de oude Delete was ook gewoon vollebak rammen en als je dat naast dit neerlegt, dan is dat toch wel even een verschilletje (wat overigens niet in het voordeel werkt van deze plaat).

Jammer. Verlies dan ook wel steeds meer mijn interesse in Delete zijn platen.


Dit ervaar ik ook zo, erg zonde. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hmm. Ben altijd groots Delete fan geweest (al vind ik hem de laatste paar jaar over het algemeen wat minder geworden). Maar ook hier word ik niet heel warm van. Vind het allemaal maar leeg en 'simpel' klinken. Snap dat het gewoon lekker rammen moet zijn en dat er daarom niet perse een soort van diepgang in hoeft te zitten. Maar de oude Delete was ook gewoon vollebak rammen en als je dat naast dit neerlegt, dan is dat toch wel even een verschilletje (wat overigens niet in het voordeel werkt van deze plaat).

Jammer. Verlies dan ook wel steeds meer mijn interesse in Delete zijn platen.


Niets aan toe te voegen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dan precies het verschil tussen deze plaat en een oude Delete plaat, aangezien het allebei gewoon no nonsense rammen is zoals je zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 02:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wat is dan precies het verschil tussen deze plaat en een oude Delete plaat, aangezien het allebei gewoon no nonsense rammen is zoals je zegt?


Het principe wel, al zat er wel meer aan vast in zijn oude platen. Niet dat hij nu geen uitstekers meer heeft daarin of dat hij vroeger geen rechtoe-rechtaan platen had, maar het is wel meer End Of Line Raw geworden dan Spoontech/Theracords raw.

Daar heeft Delete imo altijd wel zijn identiteit vast gehouden, no nonsense rammen, maar er zat wel een ander jasje omheen vroeger. Zoals deze 2 EP's t.o.v. de 2 platen er onder.





Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 12:16 
 
Hardtraxxer

Die nieuwe platen klinken gewoon een stuk minder complex vaak.

Kicks klinken ook vaak een stuk minder stevig en diep dan eerst en de leads klinken allemaal nogal plat/overcompressed bij de nieuwere Delete platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We moeten niet vergeten dat dit een collab met Element is, die zn tracks nog meer no nonsense rammen maakt (en dus leger) :P. De tweede climax komt niet voorbij in de soundcloud link, dat was meer een delete climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Wat is dan precies het verschil tussen deze plaat en een oude Delete plaat, aangezien het allebei gewoon no nonsense rammen is zoals je zegt?


Het principe wel, al zat er wel meer aan vast in zijn oude platen. Niet dat hij nu geen uitstekers meer heeft daarin of dat hij vroeger geen rechtoe-rechtaan platen had, maar het is wel meer End Of Line Raw geworden dan Spoontech/Theracords raw.

Daar heeft Delete imo altijd wel zijn identiteit vast gehouden, no nonsense rammen, maar er zat wel een ander jasje omheen vroeger. Zoals deze 2 EP's t.o.v. de 2 platen er onder.







Ja I know, het was meer omdat ik benieuwd was naar waarin RomanAnthony de verschillen hoort, omdat hij zelf alleen aangeeft dat oude & nieuwe Delete beiden vollebak rammen is. (imo) is oude Delete ook leeg en simpel maar dat is juist waarom Delete vet is. Uit z'n post kon ik niet direct ophalen waarom hij het een dan wel vet vind en het ander niet. In m'n eigen ogen (oren) is Delete natuurlijk ook wel veranderd qua sound, maar wel subtiel. Vind hem juist 1 van de namen die gedurende de laatste 10 jaar zoveel mogelijk 'als zichzelf' is blijven klinken.

En idd zoals makrooy aangeeft, Element collab, Element = leeg/simplistisch rammen dus dat zal ook wel invloed hebben gehad op deze plaat.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks