Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Represent WATT

Sample/video:

@ 47:03
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:42 
 
Hardtraxx Addict

Vind em niet zo bijzonder :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sounds en kick bevallen me beter dan de laatste paar tracks van ze, maar toch voel ik er verder niet zoveel bij, qua drive en gevoel maar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verbazingwekkend weinig reacties zeg! :oh:

Ik vind hem wel lekker. Vooral die intro is lekker droog. Een simpel synthje en een droge beat die er ineens inklapt. Dat vind ik mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad weinig. Is toch een geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:28 
 
Hardtraxxer

Wat een knaller zeg.. Focking helden zijn jullie ook :worship: :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks