Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Deepack & Radical Redemption

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=70 ... =2&theater

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-two-sides-of-the-medallion-ep-minus030-t47621.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor een paar leuke kickrolls, voor de rest kan je er niet echt iets op uit maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 20:56 
 
Hardtraxxer

20:46





Bruut nummer! al een paar keer live voorbij horen komen. Geslaagde collab :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Beetje a la night after night die melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle/crypsis-decibel-2014-preparty-15-08-2014-t45698.html

Op 40:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Radical Redemption & Deepack - The Triple Six
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Doe dan maar Triple*, tripple betekent iets anders. :")

Collabs met andere artiesten buiten MiM vind ik véél interessanter dan solo's en collabs met MiM-artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht bij het begin van de Melodie even dat het een Remix was van Woznotwoz.

Klinkt goed dit, lekker nr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran


Betere kwaliteit @ 32:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo jammer dat die melo niet verder gaat :$ Desalniettemin erg dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Zo jammer dat die melo niet verder gaat :$

Toch vind ik het een hele dikke plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Zo jammer dat die melo niet verder gaat :$ Desalniettemin erg dikke plaat :thumbsup:


:P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 11:01 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt goed! vaak zijn tracks die ik goed vind van RR een collab :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die soort vocals die RR vaak gebruikt blijf ik zo tof vinden. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dt was die zieke track die radical dus in time out draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer idd van de melodie, er had naar mijn mening meer uitgehaald kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/phuture-noize/di ... 18-10-2014

29.45
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 01:55 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Zo jammer dat die melo niet verder gaat :$ Desalniettemin erg dikke plaat :thumbsup:

Precies dit. Intro en break heel erg lekker, climax iets minder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks