Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Minus Militia - Crackin' Your Ribs

Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zin wrote:View on YouTube

Minus Militia - Crackin Your Ribs ;)

hoor je ook in de vocals tussendoor keertje ;)

echt een dik nummer dit :bomb: :bomb:
Uit een filmpje op Youtube kan je toch niet de conclusie trekken dat dit de juiste titel is? >.< Als er een youtube filmpje van deze track staat met de titel Bearforce 1 - Cocksucker er bij omdat je dat in de vocals hoort is het toch ook niet gelijk legit? :P
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Maximum wrote:

Uit een filmpje op Youtube kan je toch niet de conclusie trekken dat dit de juiste titel is? >.< Als er een youtube filmpje van deze track staat met de titel Bearforce 1 - Cocksucker er bij omdat je dat in de vocals hoort is het toch ook niet gelijk legit? :P
Oke heb je een punt, maar afgelopen weekend hoorde je wel ineens een langere versie die helemaal af was en ze zouden Crackin Your Ribs & Supremacy Anthem draaien en de enigste track die me nog niet bekend voor kwam was de Supremacy Anthem dus ik neem aan dat dit dan Crackin Your Ribs is. Ook tevens vanwege het feit dat toen ik het aan Chain Reaction zelf vroeg hij ook reageerde dat het een Minus Militia iets was ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
De snare voor de climax is cool.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Vind dit echt een vette track :D
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Lekkere melodie :$
Deze deed het op Defqon erg goed! Paar keer gehoord daar :)
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Kick als bomslagen
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Eindelijk live gehoord afgelopen zaterdag! Wat een power zit er in die kick..alleen jammer dat de break is aangepast..vond die eerste versie qua sfeer stuk beter bij passen

Ps. Crypsis had zaterdag bevestigd dat deze plaat door hem geproduceerd is en later een MIM is geworden
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zin wrote:
Maximum wrote:

Oke heb je een punt, maar afgelopen weekend hoorde je wel ineens een langere versie die helemaal af was en ze zouden Crackin Your Ribs & Supremacy Anthem draaien en de enigste track die me nog niet bekend voor kwam was de Supremacy Anthem dus ik neem aan dat dit dan Crackin Your Ribs is. Ook tevens vanwege het feit dat toen ik het aan Chain Reaction zelf vroeg hij ook reageerde dat het een Minus Militia iets was ;)
Haha nou je hebt toch gelijk! :thumbup: Jij je zin. :P
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Was het maar Crypsis plaatje gebleven. Nu moeten we waarschijnlijk wachten tot december 2017 voor de release.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Maximum wrote: Haha nou je hebt toch gelijk! :thumbup: Jij je zin. :P
YES!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Parvuz wrote:Was het maar Crypsis plaatje gebleven. Nu moeten we waarschijnlijk wachten tot december 2017 voor de release.
Dit. En voor een HQ sowieso ook een jaar
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.

Of dat voor altijd zo is weet ik niet.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Parvuz wrote:RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.

Of dat voor altijd zo is weet ik niet.
Beetje jammer weer :/
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Als ze de MM platen nou niet draaien als ze solo zijn, zou het nog speciaal blijven. Nu niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Parvuz wrote:RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.
Totale verloedering van het genre vind ik dit. Net als platen > 1 jaar op de plank houden om het exclusief te houden (en ze vervolgens ELKE set, vaak in dezelfde volgorde te draaien). Begrijp het ook echt niet vanuit het label uit. Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.

Zal wel een MM album worden zeker.
Donateur
last seen Aug 2024
We received a lot of questions if we will upload our Live set from Defqon.1. Bad news, we don't. The good news, we'll give away the Minus Militia Defqon 1. bottle! Mention in the comments in which city/village you live and you might be the lucky Militant!
Ah, laat maar ik hoef die platen niet meer. Ik wil de MM Defqon 1 bottle.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
TiMOTHYb wrote:Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.
Dit.
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Zin wrote:
TiMOTHYb wrote:Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.
Ik snap sowieso niet wat het nut ervan is om je tracks/sets zo lang exclusief te houden of niet te releasen.. minus militia released sowieso weinig tot geen tracks, ben gelukkig zelf geen fan van deze overrated gehypete act alhoewel ik deze track wel leuk vind :)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik snap wel dat als je een specialere live act hebt zoals MM, dat je dan de tracks wat langer exclusief houdt en ze niet gaat releasen. Maar ze draaien de MM tracks ook in hun solo sets inderdaad.
Maargoed, het is niet anders.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik ook, een aantal weken.. en daarna verlies ik in elk geval mijn interesse. Jij wil toch niet zeggen dat je MiM nog steeds zo op de voet volgt als eerst? Zie nu vanzelf wel of er wat uit komt. Vind het een stuk minder interessant in elk geval..
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Nja wat is op de voet volgen? Meer dan de social media deed ik al niet. En ik zie ze nog steeds voorbij komen. :P De MiM stijl is nog steeds een van mijn favorietere stijlen. Natuurlijk irriteer ik me op feesten wel eens aan hoeveel volk er nu op af komt. Maar ag, het heeft ook wel iets vets.

Het releasebeleid van MiM is wel iets wat in mijn ogen stukken beter kan. Is niet echt een touw aan vast te knopen.
Donateur
last seen Aug 2024
Eigenlijk gaat het niet zo zeer om MiM, maar ik merk gewoon dat ik snel interesse in platen (en dus acts) verlies als ik maanden op een release moet gaan zitten wachten. En als ze nu gewoon zeiden we houden hem een half jaar exclusief, de release is met kerst. Ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat je als producer niet gewoon je plaat na een paar maanden wil releasen. En dit terwijl je in interviews met DJ's altijd leest dat ze zelf zijn begonnen op hun zolderkamertje alle releases op cassette tapen blablablabla.
Donateur
last seen Aug 2024
Oh en nog iets; kan iemand mij het commercieel nut hiervan uitleggen? Ik begrijp wel dat je een live act exclusief wil houden, zodat mensen echt naar jouw set moeten komen, dus na twee maanden een plaat releasen zou ik ook niet doen. Maar je kunt toch wel een beetje een planning vrijgeven, samen met een HQ preview? Op ten duur gaat mensen dit toch ook gewoon vervelen, dat gekloot met die platen steeds.

Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld een Frontliner; die post vrijwel elke plaat in een goede HQ preview; er staan genoeg setjes van hem online en over het algemeen zit je geen jaar te wachten op een release (vergelijk eens collab met ander MiM werk…)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
TiMOTHYb wrote:Eigenlijk gaat het niet zo zeer om MiM, maar ik merk gewoon dat ik snel interesse in platen (en dus acts) verlies als ik maanden op een release moet gaan zitten wachten. En als ze nu gewoon zeiden we houden hem een half jaar exclusief, de release is met kerst. Ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat je als producer niet gewoon je plaat na een paar maanden wil releasen. En dit terwijl je in interviews met DJ's altijd leest dat ze zelf zijn begonnen op hun zolderkamertje alle releases op cassette tapen blablablabla.
Maar wordt dit dan veel beter als ze eindelijk gereleased zijn? Begrijp me niet verkeerd vind het ook jammer, maar puur om het feit dat ik ze dan zelf niet kan draaien ;)

Ben verder denk ik een keer naar MM live geweest, daarna niet meer.. als ik de MM nummers wil luisteren ga ik wel naar de solo acts waar het stukken minder druk is :thumbup:
Donateur
last seen Aug 2024
Nee, ik ga daar ook liever niet meer bij staan.. net als bij G4H of in iets mindere mate B-Freqz trouwens. Maar juist om wat jij noemt wil ik die platen gewoon graag hebben. Wil ze zelf graag draaien, en ik wil ze gewoon in HQ kunnen beoordelen i.p.v. dat ik elke keer die lelijke rips moet luisteren.