Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Calvin Harris feat Ellie Goulding

Track(s): I need your love (Da Tweekaz Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke free :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zit hier weer een berg energie en drive in! Heerlijk zomerplaatje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Echt kermis muziek 2.0.. Klinkt echt voor geen ene meter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

little bit better quality :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 15:58 
 
Hardtraxx Addict

Japper28 schreef:
Wat zit hier weer een berg energie en drive in!


Dit! ^^ Verschrikkelijk lekker! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Kermismuziek, maar best leuke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

wizzieuploadzz schreef:
little bit better quality :)

Geupdate :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere vibe en een mooie kippevellen plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kermis hardstyle in het kwadraat. Geen donder aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Wat zit hier weer een berg energie en drive in! Heerlijk zomerplaatje! :worship:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen met hun "Kermishardstyle" misschien als je eens muziek NIET in hokjes stopt kan je er wellicht nog eens van genieten :thumbup:

OT Leuke track! Da Tweekaz stellen mij nooit teleur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dennis schreef:
Mensen met hun "Kermishardstyle" misschien als je eens muziek NIET in hokjes stopt kan je er wellicht nog eens van genieten :thumbup:

OT Leuke track! Da Tweekaz stellen mij nooit teleur :)


Als het een goede track is dan geniet ik er van, daar is hier echter geen sprake van. Zou niet misstaan om dit als nieuwe intro nummer voor de Teletubbies te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kak, keutel en pies. nee dit is het gewoon echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hadden mensen anders verwacht van Da Tweekaz dan? Is al jaren bekend dat blij en kazig hun stijl is, en dat weten ze zelf ook heel goed, dan kun je wel verwachten dat het je niet aanstaat als je niet van dat blije houd.
Beetje gevalletje zeiken om het zeiken.

OT : Doet me niet heel veel zoals andere Tweekaz platen. Ik vind het origineel ook niet veel aan, misschien daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Zie hier echt van die 14 jarige kinderen op dansen :P
Weet ook wel dat Da Tweekaz altijd van dit soort tracks produceren maar is wel echt saai zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:50 
 

Can you feel the energie?!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Felt the bump, though. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Can you feel the energie?!!

Stop eens met bumpen joh, pannekoek.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks