Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 11:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

BRRX - Through Hell (DWX1639)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/05/2024

Tracks:
BRRX - Through Hell

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 12:19 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Is eigenlijk een EP, maar alle andere platen zijn al uit dus heeft niet echt zin om de hele EP te posten denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 16:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Verplaatst.
Is eigenlijk een EP, maar alle andere platen zijn al uit dus heeft niet echt zin om de hele EP te posten denk ik :P


Eigenlijk heeft alles wat je hier doet op een dood forum weinig zin of zie jij dit anders?
Ga wat nuttigs doen met je leven
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

viper88 schreef:
MYTZE schreef:
Verplaatst.
Is eigenlijk een EP, maar alle andere platen zijn al uit dus heeft niet echt zin om de hele EP te posten denk ik :P


Eigenlijk heeft alles wat je hier doet op een dood forum weinig zin of zie jij dit anders?
Ga wat nuttigs doen met je leven


Bedankt voor jouw waardevolle toevoeging op dit dode forum. Ga wat nuttigs doen met je leven
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 18:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bemoei je er niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 20:06 
 
Hardtraxx Crew

viper88 schreef:
MYTZE schreef:
Verplaatst.
Is eigenlijk een EP, maar alle andere platen zijn al uit dus heeft niet echt zin om de hele EP te posten denk ik :P


Eigenlijk heeft alles wat je hier doet op een dood forum weinig zin of zie jij dit anders?
Ga wat nuttigs doen met je leven

Bedankt voor je zeer nuttige inbreng :thumbup: Dit is duidelijk bait, maar goed..
Aangezien je een VPN gebruikt en dit een vrij nieuw account is ga ik ervanuit dat jij dezelfde persoon als al die andere accounts bent, of bij dat groepje kinderachtige jochies hoort. Dus wat er op die accounts gedaan wordt, en dit soort reacties plaatsen vind jij wel nuttig?

Zolang er hier mensen actief zijn vind ik het wel zin hebben ja :) het is misschien een dood forum maar er zijn na al die jaren nog steeds mensen die nog wel actief reageren en er vast wel baat bij hebben, en daarvoor vind ik het niet erg om te doen. (en Wootum is er gelukkig ook nog, dus hoef het niet alleen te doen)
Kost me hooguit 5-10 minuutjes (vaak minder) per dag, dus wat boeit het of het nuttig is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 20:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dankjewel voor je antwoord. Het was gewoon een vraag hè.
BTW half nederland heeft een VPN. Geen idee waar je het voor de rest over hebt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle